شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

 


اکنون می توانید پنجره های هافمن را در بسیاری از آگهی های بازرگانی بشنوید و ببینید. یکی از بهترین راه‌ها برای عایق‌سازی ساختمان در برابر صدا، سرما و گرما استفاده از درب‌ها و پنجره‌های UPVC دوجداره است. در و پنجره های دوجداره هافمن به طور قابل توجهی از خروج گرما جلوگیری می کند.

با پولی که در قبوض گرمایشی خود (برق و گاز) صرفه جویی می کنید، به سرعت هزینه شیشه دوجداره را جبران خواهید کرد. این یک سرمایه گذاری هوشمندانه و خوب برای محیط زیست است

معرفی پنجره های دوجداره هافمن و هافمن

شرکت هافمن به عنوان اولین تولید کننده پروفیل لاستیکی و سری 70 در ایران با استفاده از مدرن ترین امکانات و واحدهای صنعتی شناخته می شود.

پنجره های دو جداره هافمن گزینه های بسیار متنوعی را از نظر نوع، ضخامت و اندازه ارائه می دهند. اکثر گزینه های پنجره و پروفایل هافمن تحت ضمانت نامه معتبر و طولانی مدت هستند.

هافمن تولید کننده پروفیل های UPVC با استانداردهای جهانی و تکنولوژی روز در تبریز با خط تولید 6000 متر مربع و چهار خط اکسترودر در سال 1395 شروع به کار کرد.

ظرفیت اولیه تولید هافمن 7200 تن بود اما در سال های 1393 و 1394 در برنامه توسعه این شرکت پنج خط تولید جدید به خط تولید اضافه شد و ظرفیت سالانه به 17000 تن افزایش یافت.

پنجره و پروفیل UPC هافمن یکی از بهترین و محبوب ترین پروفیل های درب و پنجره در ایران می باشد. هافمن با بهره مندی از سال ها تلاش، تجربه و تخصص خانواده خود، محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده است.

پروفیل های UPVC

پروفیل upvc هافمن در برابر تغییرات دما، آلودگی، نور مستقیم خورشید و رطوبت بسیار مقاوم است و همین ویژگی این محصول را برای استفاده در موقعیت های جغرافیایی مختلف مناسب می کند. هافمن دارای 25 سال گارانتی، امکان نصب شیشه 24 میلی متری و کنترل وزن شیشه سنگین در ساختار شیشه دوجداره و پنجره سه گانه می باشد.

هزینه پروفیل UPVC هافمن

اطلاعات در و پنجره هافمن را می توان یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین محصولات موجود در بازار دانست. این پروفایل به دلیل کیفیت استثنایی و قیمت مناسب به عنوان یک برند محبوب در بازار اطلاعات شناخته می شود. برای اطلاع از هزینه اطلاعات UPVC هافمن می توانید با کارشناسان هافمن تماس بگیرید.

انواع پروفیل و پنجره دوجداره هافمن

سگ ارسال بسته هافمن

با توجه به تعداد برندهای موجود در بازار شیشه دوجداره ایران، یکی از عواملی که بر کیفیت محصول تاثیر می گذارد، قیمت مناسب آن است.

اگر کیفیت محصولات پروفیل هافمن را در نظر بگیرید و آن را با سایر محصولات مقایسه کنید، متوجه می شوید که قیمت شیشه دوجداره هافمن نسبت به رقبای خود مقرون به صرفه تر است.

یکی دیگر از نکات مهمی که باید در نظر بگیرید کیفیت مواد اولیه، نوع ساخت و طراحی زیبای محصولات است.

همه این موارد در قیمت نهایی محصول تاثیر دارند، اما پنجره های دوجداره هافمن برای جلب رضایت مشتریان قیمت مناسبی دارند.

پنجره دوجداره هافمن پس از نصب

پروفیل پنجره دوجداره هافمن با کیفیت

مطمئناً مهمترین نکته در انتخاب پنجره دوجداره نوع و کیفیت پروفیل پنجره دوجداره است. البته انتخاب یک پروفایل خوب برای ویندوز کار سختی است و نیاز به توجه و تامل زیادی دارد.

مدل پروفایل هافمن یکی از محبوب ترین ها در بین معماران است. بدون شک شهرت خوب پنجره هافمن در بازار بی نظیر است.

شرکت پروفیل هافمن با استفاده از متخصصان مجرب و کارآمد در این زمینه و با توجه به علم روز دنیا در این صنعت قادر به تولید با بهترین کیفیت پروفیل می باشد. پنجره های Des Hoffman دارای مقاومت، استحکام و عایق بالایی در سطح جهانی هستند.
 

آزمایشگاه پنجره هافمن

پنجره upvc هافمن در هر مرحله از تولید توسط واحد کنترل کیفیت آزمایشگاه هافمن تست می شود. مراحل تست و کنترل کیفیت در آزمایشگاه هافمن به شرح زیر است:

1- تست رنگ، ثبات رنگ و مشخصات روشنایی در آزمایشگاه

2-تست قدرت اطلاعات از طریق تست ضربه بار

3- پروفیل وارونگی حرارتی برای مقاومت در برابر گرما و سرما

4- تست و مقاومت در برابر ضربه

5. تغییرات ظاهری پروفیل ها در دمای 150 درجه سانتی گراد

6- گوشه های جوش و پروفیل پنجره هافمن

هافمن در ادامه این مراحل توانست گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاهی را از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران دریافت کند و به عنوان یک واحد نمونه از سوی اداره استاندارد شناخته شود.
 

مشاهده رفرنس: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/


بسیاری از شما نام این جراحی را شنیده اید اما جزئیات کاملی ندارید پس برای دریافت اطلاعات کامل در مورد جراحی پلاستیک با ما همراه باشید. افرادی که این جراحی را انجام می دهند از مواد مصنوعی زیادی بر روی صورت خود استفاده می کنند، به همین دلیل به این عمل جراحی پلاستیک گفته می شود، اما اینطور نیست، بنابراین نام آن از کلمه یونانی plasticos گرفته شده است. فرم.

در واقع این مداخله زیبایی فرد را افزایش می دهد و در مواردی توانایی های او را افزایش می دهد. پزشک محدوده این نوع جراحی را تعیین می کند و گاهی اوقات می تواند کل صورت، بینی، لب ها و گردن فرد را شامل شود. در واقع این عمل جزء تخصص جراحی بینی و گلو بوده و از دو بخش جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی تشکیل شده است.

جراحی پلاستیک چیست و جراح پلاستیک کیست؟

او مردی است که بعد از MD در جراحی عمومی تخصص گرفت و سه سال بعد پس از فوق تخصص در یک دانشگاه معتبر، جراح پلاستیک شد.

تفاوت بین جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی

آنها از جراحی پلاستیک برای شکل دادن به هر قسمت از بدن استفاده می کنند. از سوی دیگر، جراحی زیبایی نوعی جراحی پلاستیک است که برای زیباسازی اعضای بدن استفاده می شود. در واقع، هر عمل زیبایی جراحی پلاستیک است، اما برعکس نیست. به عنوان مثال، اگر صورت فردی در اثر تصادف آسیب ببیند و چند قسمت از صورت آسیب دیده باشد، پزشک با روش های مختلفی به نام جراحی پلاستیک صورت فرد را بازسازی می کند که برای ترمیم چهره فرد انجام می شود. بازگشت به حالت عادی. . اما این عمل برای زیباسازی اعضای صورت انجام نمی شود، بلکه برای ترمیم قسمت های طبیعی صورت انجام می شود.
 

 

جراحی پلاستیک چگونه انجام می شود؟

یکی از مزایای جراحی ترمیمی ترمیم و اصلاح عیوب انسانی است. به عنوان مثال، ناتوانی در بدو تولد یا آسیبی که در طول زمان برای فرد ایجاد می شود، مانند سوختگی ناشی از تصادفات رانندگی، گاز و غیره.

در واقع درمان زیبایی درمانی است که بخشی از فرد را تغییر می دهد، به طوری که افراد نسبت به خود احساس بهتری پیدا می کنند و در نتیجه اعتماد به نفس و شخصیت بهتری پیدا می کنند. تغییر اندازه سینه، تغییر شکل بینی و برداشتن چربی از قسمت های مختلف بدن رایج ترین عمل های زیبایی است.

تکنیک های جراحی پلاستیک

1- جراحی پلاستیک بینی

جراحی پلاستیک رینوپلاستی یا رینوپلاستی عملی است که باعث تغییر ساختار غضروفی بینی و اصلاح شکل و اندازه بینی می شود. در واقع این عمل ربطی به بافت های نرم پوست ندارد و عمل بر روی بافت های سخت بینی انجام می شود. امروزه رینوپلاستی یا جراحی بینی به یکی از رایج ترین عمل های جراحی پلاستیک در ایران تبدیل شده است که به طور متوسط ​​از هر 10 نفر حداقل 5 نفر تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرند.
 

2- جراحی پلاستیک برای بازسازی پوست و بافت نرم بینی

این جراحی شامل بازسازی و ترمیم پوست است. در واقع این عمل روی بافت های نرم و غشای بینی کار می کند و از طریق جراحی یا فلپ پوستی انجام می شود. پوست ناشی از سرطان یا جراحت

پیوند همان پوستی است که از قسمت دیگری از بدن برداشته شده و در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.

پشت پوست و محل اتصال است که از یک قسمت بدن جدا شده و به قسمت جدید منتقل می شود، پس از تنظیم در محل جدید و بدون اینکه ثابت باشد، اتصال قدیمی قطع می شود. این عمل به منظور زیبایی انجام نمی شود، بلکه هدف آن رساندن وضعیت ناخوشایند فرد به وضعیت قابل قبول است. پزشک تصمیم می گیرد که آیا فرد به جراحی ترمیمی یا استفاده از گرافت یا کلاهک نیاز دارد.

جراحان پلاستیک چه تخصصی دارند؟

جراحی زیبایی

جراحی زیبایی یک بخش بزرگ محسوب می شود و شامل جراحی صورت و بدن نیز می شود. با توجه به کمال گرایی که امروزه در بین اکثر ما فراگیر شده است، افراد زیادی علاقه مند به انجام انواع جراحی های پلاستیک هستند. از برداشتن زائده های صورت و بدن تا اضافه شدن اعضای بدن از طریق تزریق چربی و...

جراحی سوختگی

جراحی سوختگی به دو صورت انجام می شود، برای سوختگی های شدید که جراحی بلافاصله انجام می شود یا برای ترمیم یا بازسازی بدن پس از سوختگی های جزئی. می توان گفت یکی از زیباترین انواع جراحی پلاستیک جراحی سوختگی است که در برخی موارد به بیمار امید و دید بهتری می دهد.

جراحی دست

جراحی دست یکی از تخصص های جراحان پلاستیک است و این عمل زمانی انجام می شود که دست دارای بیماری مزمن یا بیماری مادرزادی دست و مچ باشد. جراحان عمومی نیز می توانند این عمل را انجام دهند، اما از آنجایی که نتایج عمل برای خانم هایی که دست های نرم تری دارند اهمیت بیشتری دارد، بهترین روش برای انجام این عمل جراح پلاستیک است. البته اگر جراحی برای برداشتن کیست خوش خیم باشد، پزشک عمومی هزینه کمتری با همان کیفیت ارائه می دهد.
 

 

جراحی میکروسکوپی

این نوع جراحی برای اتصال مجدد عروق خونی برای بازسازی بخشی از بدن که به دلایل مختلف از بین رفته و با بافت جدید جایگزین شده است، استفاده می شود. رایج ترین کاربردها بازسازی سینه، سر، گردن و دست است.

جراحی پلاستیک کودکان

اکثر نقایصی که فرد از بدو تولد با خود حمل می کند یا حتی سندرم هایی که در بدو تولد ایجاد می شوند به بهترین وجه توسط جراح پلاستیک در دوران کودکی درمان می شوند. یکی از مهمترین عمل ها در این زمینه رفع شکاف لب یا شکاف کام است که بسیاری از کودکان از بدو تولد دچار آن هستند.

انواع جراحی پلاستیک چیست؟

بسته به نوع جراحی که می خواهید، انواع جراحی پلاستیک را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

جراحی زیبایی شکم و پهلو

جراحی زیبایی چشم و چشم

آلت تناسلی را بزرگ کنید

جراحی بازسازی سینه یا لیفت سینه (گاهی اوقات، ایمپلنت یا ایمپلنت سینه برای افرادی که یک یا هر دو سینه را به دلیل سرطان سینه برداشته اند)

بزرگ کردن یا بلند کردن باسن

زیبایی واژن

پروتز لب

زیبایی بینی

جراحی گوش

زیبایی صورت

جراحی فک

بزرگ کردن گونه

kirurgi فک و صورت

تزریق کلاژن و چربی

جوان سازی پوست

لیپوساکشن

زخم های دهان
 

مشاهده منبع: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-جراحی-پلاستیک-صورت-در-شیراز

 


آپدیت وردپرس 5.2 یکی از مهم ترین آپدیت های سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. جالب است بدانید که وردپرس همیشه یک آپدیت اصلی و آپدیت های جزئی را در روزهای مختلف برای تعمیر نسخه اصلی ارائه می کند. کلاس های به روز رسانی فرعی وردپرس اصل است. در هر پست به معرفی آپدیت اصلی می پردازیم و در مورد ویژگی های آن صحبت می کنیم و می توانید زیر مجموعه های آن را در قسمت دانلود پیدا کنید. این مقاله را در وبلاگ ادامه دهید تا در مورد به روز رسانی اصلی 5.2 و شاخه های آن صحبت کنید.

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد وب سایت ها و وبلاگ هایی است که در آن می توانید محتوای وب سایت خود (متن، ویدیو، تصویر و هر چیز دیگری) را با استفاده از این سیستم نرم افزاری وب مدیریت کنید.

تاریخچه وردپرس

در اصل، وردپرس یک پلت فرم وبلاگ نویسی رایگان بود که ویژگی های فوق العاده ای را به وبلاگ نویسان ارائه می داد و به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای وب سایت معرفی شد.

وردپرس به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. همچنین یک نسخه برای PostgresKival وجود دارد، این سیستم کاملا رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه موفق b2 است که در سال 2003 ایجاد شد. نام وردپرس توسط کریستین اسلک، یکی از دوستان مت مولنوگ (توسعه دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد و از آن زمان به محبوب ترین و پرکاربردترین ابزار برای ایجاد وردپرس تبدیل شده است. وبلاگ ها و هاست ها با سرعت و رشد قابل توجهی.

در حال حاضر بیش از 76 میلیون وب سایت در دنیا با این CMS راه اندازی شده اند.

به روز رسانی های وردپرس

همانطور که قبلا گفته شد، وردپرس یکی از سازندگان وب سایت عالی در جهان است، بسیاری از وب مسترها وب سایت ها و وبلاگ های حرفه ای را تحت این CMS ایجاد کرده اند. ما مقاله ای در مورد به روز رسانی و ویژگی های خاص آن برای شما ایجاد خواهیم کرد، اما به طور کلی، اولین به روز رسانی این CMS به سال 2003 برمی گردد، زمانی که اولین نسخه وردپرس شامل یک رابط مدیریتی جدید، یک قالب جدید و ایجاد یک وردپرس بود. قالب سازگار XHTML 1.1 (تصویر زیر متعلق به نسخه 1.1 وردپرس است)
 

وردپرس 5.2

WordPress 5.2 در پایان آوریل 2019 منتشر شد. توسعه دهندگان وردپرس به کار بر روی ویژگی های جدید برای این نسخه ادامه می دهند. این نسخه دارای ویژگی هایی مانند ویرایشگر بهبود یافته گوتنبرگ، اعتبارسنجی سایت، طرح بندی جعبه و غیره است.

بهبود و به روز رسانی در برابر باگ های وردپرس

اکثر خطاهای رایج وردپرس اغلب خطاهای کشنده ای هستند که دسترسی کاربر به داشبورد مدیریت را مسدود می کنند. بنابراین، کاربران وردپرس باید با استفاده از یک سرویس FTP برای رفع خطا یا درخواست بررسی از شرکت میزبان، تغییراتی را ایجاد کنند.

وردپرس نسخه 5.2 حالت بازیابی جدیدی را برای مدیریت وب سایت ها ارائه می دهد. به عنوان مثال، با برخی از خطاهای خطرناک، سایت شما ممکن است پیام "این سایت در حال تجربه مشکلات فنی است" را نمایش دهد.

بنابراین در نسخه 5.2 وردپرس برای مدیران سایت ایمیل می فرستد. این لینک به شما این امکان را می دهد که به راحتی به بخش مدیریت وردپرس دسترسی داشته باشید و تغییرات لازم را برای رفع خطا انجام دهید.

البته همانطور که گفته شد این لینک مختص آدرس ایمیلی است که در وردپرس به مدیر سایت اختصاص داده شده است. البته این ویژگی برای مبتدیان وردپرس بسیار مهم است.

ویرایشگر گوتنبرگ به وردپرس 5.2 به روز شده است

ویرایشگر جدید یا گوتنبرگ تقریباً همزمان با انتشار نسخه 5.0 وردپرس معرفی شد. از آن زمان تاکنون، پیشرفت های مداومی برای بهبود آن صورت گرفته است. در وردپرس 5.2 ویژگی های جدیدی به گوتنبرگ اضافه شد. از جمله موارد زیر:

بهبود کارایی

گوتنبرگ سریعتر از ویرایشگر کلاسیک است. در نسخه 5.2 عملکرد این ویرایشگر به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

برای ایجاد بلوک های جدید

در نسخه 5.2 وردپرس، بلوک های جدیدی در ویرایشگر پیش فرض معرفی شدند. البته برخی به عنوان ویجت در دسترس بودند. اما اکنون می توانید از آن در پست ها و صفحات نیز استفاده کنید.

RSS: این بلوک به شما این امکان را می دهد که به راحتی برای هر صفحه و پست یک فید Rss تهیه کنید.

جستجو: قابلیت جدیدی به جستجوی وردپرس اضافه شده است

تقویم: کاربران می توانند روی یک روز با این بلوک کلیک کرده و پیام های منتشر شده در آن را مشاهده کنند.

ابزار جدید مدیریت لاگ

برخی از بلوک های گوتنبرگ به طور پیش فرض برای همه صفحات و پست ها هستند. البته بلوک هایی در مدل و افزونه های شما وجود دارد که به موارد فوق اضافه می کنند. شما به همه اینها نیاز ندارید. زیرا اکثر نویسندگان از بلوک های محدود استفاده می کنند.

به روز رسانی اصلی شعبه 5.2.1

در نسخه کودک نسخه 5.2.1، وردپرس یک پچ را در 31 می 2018 منتشر کرد و وردپرس 5.2.1 را به طور رسمی در دنیای وب منتشر کرد. در این نسخه 33 باگ تست و رفع شده است که مربوط به بخش هایی از بهبود ویرایشگر بلاک، ویژگی های دسترسی، دست زدن به مبحث بین المللی سازی و تست عملکرد سایت از همه لحاظ می باشد.

تغییرات کلی در نسخه 5.2.1

مشکلاتی در بخش متن ویرایشگر بلوک مربوط به زبان RTL وجود دارد. این مشکل در نسخه جدید کاملا حل شده است

یکی از خطاها مربوط به نداشتن حافظه کافی سیستم 32 بیتی است. این باگ در نسخه جدید به طور کامل رفع شده است.

لینک «به‌روزرسانی افزونه‌ها» گاهی اوقات دچار مشکل می‌شد و به صفحه مربوطه هدایت نمی‌شد که در این نسخه نیز برطرف شده است.

مشکلی وجود داشت که تابع wp_delete_file_from_directory() در سیستم های ویندوز حذف نمی شد. این مشکل در وردپرس 5.2.1 نیز برطرف شد.

مشکل تغییر ویرایشگر از بلوک به کلاسیک با فشار دادن کلید shift + enter برطرف شد.

دو باگ رایج در وردپرس مربوط به امنیت و یک باگ PHP در این نسخه رفع شده است.

تابع wp_targeted_link_rel() تجدید نظر شده و مشکلات مربوط به نقل قول ها و سایر علائم نگارشی برطرف شده است.

PHP و MySQL بررسی شدند و خطاهای جزئی در آنها یافت و رفع شد.

مشکل سازگاری تابع get_search_form() بررسی شده و مشکلات آن به طور کامل حل شده است.

دقت تست پروتکل HTTP بررسی و بهبود یافته است.

افزونه TinyMCE Editor Options به نسخه 4.9.4 به روز شده است.
 

مراجعه به مرجع: https://blogten.ir/wordpress-up-5-2/

شاید هر کدام از ما بارها برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش کرده باشیم و موفق نشده باشیم. در مواردی روش تدریس اشتباهی را انتخاب می کرد و در مواردی نیز مدت طولانی مطالعه ما را خسته و بی حوصله می کرد.

بر اساس گزارش استراتژی معاصر؛ یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی نسبتاً زمان بر است، به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی بیشتر می شود که می خواهید به خارج از کشور سفر کنید و برای شرکت در آزمون آیلتس یا تافل باید زبان خود را در بازه زمانی مشخصی تقویت کنید.

اما با وجود تمام این شکست ها، با اتخاذ یک تصمیم هوشمندانه می توانید به سرعت زبان انگلیسی را برای شرکت در آزمون آیلتس و سایر اهداف آموزشی یاد بگیرید. در عوض با کمک دوره های کوتاه مدت قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاهی به هدف خود برسید. استفاده از کلاس خصوصی معلم زبان انگلیسی یک میانبر عالی برای یادگیری سریع زبان است. اما چگونه می توانید با یک مربی شخصی از روند تمرین لذت ببرید و در زمان کمتری به اهداف خود برسید؟

زمان صرف شده برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما مشکل مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه کسانی که هجرت کردند در این راه صعود و فرود مواد تهیه کردند. اما در این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی انتظار و کاهش مشکلات سفر ارائه شده است. یکی از رایج ترین دغدغه های زبان آموزان، جدای از انجام امور مربوط به سفر، یادگیری زبان انگلیسی به منظور افزایش تسلط و گرفتن مدرک زبان انگلیسی است.

بسیاری از افرادی که می خواهند زبانی را یاد بگیرند، به خصوص برای قبولی در آیلتس یا تافل، با محدودیت زمانی مواجه هستند و اصلا نمی توانند انگلیسی یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری فوری زبان انگلیسی استفاده از یک معلم خصوصی زبان است. زیرا در دوره زبان خصوصی روش تدریس معلم با محدودیت زمانی و هدف دانش آموز مشخص می شود و معلم با توجه به سطح دانش آموز شروع به آموزش می کند. این روش آموزشی به فرد کمک می کند تا در مدت شش ماه تا یک سال زبان را یاد بگیرد. حتی کسانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند و در تلفظ و برقراری ارتباط مشکل دارند نیز با استفاده از این روش در مکالمه انگلیسی پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.

معرفی کتاب به زبان انگلیسی در سطح دانشجو

به طور قطع می توان گفت که منابع موجود در زمینه آموزش زبان انگلیسی به سختی یافت می شود و دسترسی به آن ها دشوار است. هر زبان آموزی کتاب های انگلیسی را به ترتیب سطح پیدا نمی کند. در دسترس بودن چندین منبع آموزش زبان انگلیسی می تواند برای دانش آموزان گیج کننده باشد. یکی از ویژگی های متمایز کلاس های تدریس خصوصی زبان، رفع این گونه سردرگمی هاست. زیرا خود معلم خصوصی زبان به دلیل دانشی که دارد و روشی که برای تدریس انتخاب می کند منبع یادگیری خوبی است. علاوه بر این، وی با توجه به سال ها تجربه تدریس، از انواع کتاب ها و منابع موجود در زمینه آموزش زبان آگاهی کامل دارد و می تواند منابع خوبی را برای تمرین و یادگیری با توجه به سطح دانش آموز خود ارائه دهد.

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال کلی است، اما بسیار مهم است. اکثر مردم نمی توانند به این سوال پاسخ صحیح دهند. اما پاسخ ما این است که آنها انگلیسی را در جایی شروع می کنند که می توانند در زمان کمتری به هدف برسند. هر زبان آموزی می تواند سبک یادگیری انگلیسی را انتخاب کند. فرآیند یادگیری را از کتاب‌هایی به زبان‌های مختلف شروع کنید و با استفاده از روش‌های مختلفی مانند معلمان، مهارت‌های خود را بهبود بخشید. اما آیا این روش ها می توانند به شما کمک کنند تا به هدف خود یعنی یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ باید گفت که نتیجه مشخص نیست. این روش ها با آزمون و خطا انتخاب می شوند. با استفاده از آزمون و خطا و کسب تجربه، دانش آموز به تدریج می تواند راه درست یادگیری را بیابد، البته این روش نتایج بسیاری را برای او به همراه خواهد داشت. از جمله این پیامدها می توان به هدر دادن فرصت های طلایی برای یادگیری اشاره کرد.

اما می توانید هزینه ها و پیامدهای انتخاب خود را با استفاده از تجربیات دیگران برای راهنمایی در مسیر درست کاهش دهید. با کمک یک معلم خصوصی با تجربه، در مسیر سریع یادگیری زبان انگلیسی قرار خواهید گرفت.

معلم زبان بر اساس تجربه خود می تواند با جداسازی مطالب و منابع بی اهمیت، زمان بیشتری را به درس های مهم تر و آموزش بهتر دانش آموزان اختصاص دهد. در کلاس خصوصی تمرکز دانش آموز بسیار بالاست و معلم قادر خواهد بود مطالب جامع تری را به دانش آموز آموزش دهد زیرا کلاس درس فردی است.

کلاس های خصوصی زبان برای زبان آموزان عالی است و معلمان بر اساس سطح آمادگی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان و برنامه زمانی دانش آموز شروع به تدریس می کنند. علاوه بر این، در یک مدرسه خصوصی، معلم از نزدیک دانش آموز را دنبال می کند و می تواند در طی دروس مختلف، میزان یادگیری او را ارزیابی کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

دغدغه همه زبان آموزان هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل است. زیرا معتقدند هزینه کلاس زبان خصوصی بیشتر از هر روش دیگری است. اما برای یادگیری زبان باید چندین عامل مهم را همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. سه عامل اصلی که زمان رسیدن به هدف را تعیین می کنند عبارتند از: انرژی، زمان تلف شده و هزینه. به عنوان مثال، زبان آموز باید ظرف یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. بسته به بودجه او امکان حضور در کلاس های جمعی دبیرستان ها و استفاده از سیستم حرارتی این دبیرستان ها وجود دارد. با توجه به هدف و سطح پایین زبان، به جرات می توان گفت در بازه زمانی مذکور امکان آمادگی برای آزمون وجود ندارد. از طرف دیگر این فرد برای رسیدن به هدف خود انرژی و هزینه زیادی را صرف رفتن به کلاس و یادگیری زبان کرده است.

اما اگر این فرد مسیر مطالعه خود را با دقت انتخاب کند و با کلاس معلم زبان ویژه خود را برای امتحان آماده کند، با هزینه یک جلسه مطالعه گروهی می تواند بدون خستگی در زمان دلخواه به نتایج دلخواه دست یابد.

برای شرکت در آزمون آیلتس سریع آماده شوید و مکان مناسب برای درس های خصوصی را پیدا کنید

با توجه به دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، پلتفرم استادبانک شروع به جذب مدرسان شایسته کرده است. برای انتخاب هر یک از مدرسین حرفه ای می توانید به سایت مدرسان خصوصی استادبانک مراجعه کنید و یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید.اگر شروع یادگیری زبان را به تاخیر نیندازید و درخواست خود را با قیمت های مدرس امسال ثبت کنید، می توانید یک راه سریع برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کنید. برای آمادگی در آزمون آیلتس با کمک اساتید راهنما در بستر استادبانک.
 

متن آهنگ بیا بیا نازنین ببین ببین با منی مازیار فلاحی 

ای جان من جانان من تو جان جانی من سرخوشم من دلخوشم چون تو بمانی
من بی تو اینجام خسته جانم بی قرارم من مانده ام با خاطرت در روزگارم
بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا بی تو من خسته جانانم ببین ببین بی تو من جان پریشانم بی تو من بی قرارم
بیا ببین از غمت ناله سر دادم ببین مرا بی کسم دلبرم جانم بی تو من بی قرارم

آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام «بیا بیا نازنین ببین ببین با منی»

کد QR یا بارکد دو بعدی چیست؟

شما بدون شک بارکدهای مربعی را در کاتالوگ های تبلیغاتی، بسته های پستی، منوی رستوران ها و صورت حساب ها مشاهده کرده اید. این مربع های سیاه و سفید یا کدهای QR می توانند توسط دوربین تبلت ها یا گوشی های هوشمند اسکن شوند و به اطلاعاتی تبدیل شوند که به فعالیت های روزانه شما سرعت می بخشد. در این مقاله دو بارکد جامع یا کد QR، انواع و کاربردهای روزانه آنها را داریم. پس با ما همراه باشید تا از مزایای استفاده از این فناوری مطلع شوید.



بارکد یا کد QR دو بعدی چیست؟

کد QR نوعی بارکد ماتریسی است که در سال 1994 توسط شرکت ژاپنی Denso Wave اختراع شد. کد QR یک برچسب نوری قابل خواندن توسط ماشین است که می تواند حاوی اطلاعاتی در مورد موردی باشد که به آن متصل شده است. به عبارت دیگر، یک کد قابل خواندن توسط ماشین متشکل از مربع های سیاه و سفید است که معمولاً برای ذخیره URL یا سایر اطلاعاتی که توسط دوربین گوشی هوشمند خوانده می شود استفاده می شود.

کد QR (کد پاسخ سریع) یک بارکد قابل اسکن است که به راحتی توسط دستگاه های دیجیتال و گوشی های هوشمند خوانده می شود. بارکدهای دوبعدی داده ها را به صورت جفت پیکسل در یک شبکه مربع ذخیره می کنند. یکی از زیرمجموعه های تویوتا به نام Denso Wave، یک شرکت ژاپنی، اولین کد QR را در سال 1994 با هدف یافتن راهی دقیق تر برای ردیابی وسایل نقلیه و قطعات ایجاد کرد. سرانجام، Denso Wave کد QR خود را در دسترس عموم قرار داده و اعلام کرده است که از حق چاپ خود استفاده نمی کند. هر کسی می تواند کد خود را با آن فناوری ایجاد کند.

بارکدهای دو بعدی یا کدهای QR، نسخه پیشرفته بارکدهای یک بعدی سنتی هستند. این کدها می توانند تا 7000 عدد و 4000 کاراکتر داده مانند نمادها و کاراکترهای خاص را ذخیره کنند. اطلاعاتی مانند شماره تلفن یا آدرس اینترنتی نیز به راحتی در این کدها رمزگذاری می شوند.

دوربین های گوشی های هوشمند به راحتی می توانند این کدها را اسکن کنند و به شما امکان دسترسی به داده های ذخیره شده در آنها را بدهند. اگر گوشی شما این ویژگی را ندارد، می توانید انواع مختلفی از برنامه ها را در گوگل پلی برای اسکن این نوع کدها پیدا کنید.

انواع کد QR (کد QR) بر اساس طراحی و عملکرد.

کدهای QR از نظر طراحی و عملکرد بسیار متفاوت با یکدیگر هستند و هر کدام عمدتاً در دو دسته استاتیک و پویا قرار می گیرند.

کدهای QR استاتیک

اطلاعات ذخیره شده در کدهای ثابت به هیچ وجه قابل تغییر یا اصلاح نیستند. به همین دلیل، آنها برای ذخیره داده های پایدار ایده آل هستند. اطلاعاتی مانند رمز عبور وای فای، شماره کارمند، کدهای دستوری که تغییر نمی کنند و ایجاد کدهای دسته ای برای رویدادها نمونه هایی از برنامه های کد دوبعدی در دنیای امروزی هستند.

خوبی این کدها این است که تاریخ انقضا ندارند. بنابراین پس از ذخیره اطلاعات و وارد کردن محتوا، کار شما تمام است. اگر قصد دارید داده های خود را به طور دائم ویرایش و به روز کنید، بهتر است سراغ تگ های پویا بروید.


 

کد QR پویا

با استفاده از کدهای پویا این امکان را دارید که در زمان مناسب تغییرات لازم را در داده های خود ایجاد کنید. به این دلیل که اطلاعات کد دو بعدی در خود کد ذخیره نمی شود و با اسکن کد، مخاطبان شما به URL مشخص شده در آن هدایت می شوند. به عنوان مثال، یک رستوران می تواند مشتریان خود را از طریق کدهای پویا به منوی وب سایت خود هدایت کند. یکی از مزایای خوب این کدها عدم دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران است. زمان، مکان و دستگاه مورد استفاده تنها اطلاعاتی هستند که در هر اسکن ردیابی و ردیابی می شوند.

انواع کدهای QR (کدهای QR) از نظر کاربری

کدهای QR را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد. به عبارت دیگر، هر کدام از این کدها دارای ویژگی های خاص و متمایزی هستند که کاربردهای خاصی را برای آنها توسعه می دهند.



کد QR میکرو

این کدها با اندازه های مختلف کاربرد محدودی دارند. بنابراین، همه اسکنرها نمی توانند اطلاعات ذخیره شده در خود را استخراج کنند. کوچکترین میکروکد دو بعدی یک ماژول 11x11 و شامل 21 کاراکتر است.

میکروکد QR

الگوی کد QR 1

این نوع کد دو بعدی تا 468 بایت داده را ذخیره می کند و از Micro QR و Model 1 که شامل 707 کاراکتر الفبایی عددی است، مدل سازی شده است.

کد QR fa'ata'ita'iga 2

QR Code Model 2 ارتقاء یافته از مدل 1 است و تراکم داده بیشتری دارد. این نوع کد باینری که می تواند تا 4296 کاراکتر الفبایی عددی را ذخیره کند، بیشترین کاربرد را در بین کدهای باینری دارد.

کدهای IQR

IQR یک کد ماتریسی دو بعدی است که می تواند حجم زیادی از داده ها را ذخیره کند. تعداد کاراکترهای قابل ذخیره در بزرگترین ماژول (422x422) این کد 40000 کاراکتر دیجیتال می باشد. هنگامی که فضا مشکل دارد، این کدها به اشکال مختلف مستطیلی یا مربعی ساخته می شوند.



کد IQR

کد SQR

کدهای پاسخ سریع امن یا کدهای SQR بارکدهای دوبعدی ایمن و با چگالی بالا هستند. به دلیل امنیت بالا، از این کدها برای ذخیره داده های خصوصی استفاده می شود و هیچ اسکنر نمی تواند داده های موجود در آنها را استخراج کند.

کد FrameQR

این نوع کد QR یک کد فریم قابل تغییر اندازه است که می تواند حاوی مقادیر زیادی داده مانند گرافیک، تصاویر یا عکس باشد.

یک کد QR یا بارکد دو بعدی چگونه کار می کند

کد QR شامل مربع‌های سیاهی است که در یک شبکه یا ماتریس روی پس‌زمینه سفید چیده شده‌اند. هنگامی که یک کد دو بعدی توسط اسکنرها اسکن می شود، الگوی منحصر به فرد روی آن به داده های قابل خواندن توسط انسان تبدیل می شود. در واقع، اسکنرها اطلاعات را از الگوهای موجود در ماتریس استخراج می کنند و اینجاست که می توانید وارد وب سایت مورد نظر شوید، به آدرس ایمیل ذخیره شده در کد دسترسی پیدا کنید یا اطلاعات محصول را دریافت کنید.

این کدها می توانند داده های بیشتری نسبت به کدهای سنتی ذخیره کنند و می توانند چهار نوع داده را مدیریت کنند:

حالت عددی

این حالت کارآمدترین حالت ذخیره سازی در نظر گرفته می شود و برای ارقام اعشاری 0-9 استفاده می شود و حداکثر 7089 کاراکتر را امکان پذیر می کند.

حالت الفبایی

این نوع مدیریت داده در کدهای QR برای ارقام اعشاری 0 تا 9، حروف بزرگ، علائم نگارشی، نمادهای $، %، *، + و فاصله ها استفاده می شود. نوع فونت اجازه می دهد تا حداکثر 4296 کاراکتر در یک کد دو بعدی ذخیره شود.

حالت دو بایت

حالت بایت برای کاراکترهای مجموعه کاراکترهای ISO-8859-1 است که اجازه می دهد 2953 کاراکتر در یک کد QR ذخیره شود.

درخت کانجی

این روش مدیریت داده با کد دو بعدی برای رمزگذاری کاراکترهای ژاپنی استفاده می شود. این روش که در ابتدا توسط Denso Wave توسعه یافته بود، ناکارآمد است و به کاربران اجازه می دهد تنها 1817 کاراکتر را ذخیره کنند.



برنامه های کاربردی کد QR در دنیای امروز ما

بارکدهای دو بعدی یا کدهای QR در دنیای امروز ما کاربردهای زیادی دارند. امکانات ارائه شده توسط انواع مختلف این کد بی پایان است. در زیر به برخی از امکانات و کاربردهای نمادهای دو بعدی می پردازیم.

بسیاری از شرکت ها از کدهای QR در کمپین های خود استفاده می کنند. زیرا این یک راه سریعتر برای هدایت افراد به سایت شما است.

اگر محصولی را در کاتالوگ یک برند مشاهده کردید، با اسکن بارکد آن، می توانید مستقیماً به صفحه محصول آن در وب سایت برند هدایت شوید.

کد QR درج شده در بسته بندی محصول اطلاعات زیادی در مورد خواص، ویژگی ها، قیمت، اصالت محصول و غیره در اختیار عموم قرار می دهد.

این کدها از ابتدا در بخش مهندسی و ردیابی ساخته شدند. امروزه در صنایعی که نیاز به بازرسی محصول و مواد دارند بسیار مفید است.

بارکدهای دوبعدی سهم بزرگی در صنعت پست در سراسر جهان داشته اند. کارکنان پست با وارد کردن این بارکدها به راحتی می توانند اطلاعات بسته پستی را مطالعه کنند.

در رستوران ها، مشتریان می توانند برای دسترسی بهتر و راحت تر به منوی رستوران، یک بارکد دو بعدی را اسکن کنند.

با قرار دادن یک کد QR در پشت کارت ویزیت خود، می توانید مخاطب را مستقیماً به صفحه لینکدین خود یا سایر شبکه های اجتماعی هدایت کنید.

ارسال و دریافت اطلاعات پرداخت احتمالاً یکی از رایج ترین انواع کدهای QR است.

مجموعه آموزش از دیگر فرصت هایی است که استفاده از کد QR را دارد. دانشجویان با مطالعه هر دو کد می توانند محتوای تحصیلی موسسه مورد نظر خود را بیابند.

و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر که بارکد دو بعدی یا کد QR را در زندگی امروز ما ضروری می کند.

امیدواریم این مقاله شما را به آشنایی بیشتر با کد QR یا فناوری بارکد دو بعدی و کاربرد آن در دنیای امروز راهنمایی کند. فراموش نکنید که می توانید اطلاعات خود را از طریق کدهای QR به مخاطبان و مشتریان خود ارائه دهید و از مزایای بی نظیر این فعالیت در کسب و کار خود بهره ببرید.
 

مطالعه مقاله کامل: کیو آر کد چیست؟

بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین، صفحه نمایش و یا ویژگی‌های کلی که دارند، شامل پرچمدارانی از برندهای مختلف است که برخی از این موارد در این مقاله به شما معرفی می‌شود. امروزه شرکت‌های مهم و اثر گذار در حوزه فناوری و تکنولوژی‌های پیشرفته، سعی می‌کنند تا با ارائه بهترین گوشی دنیا، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند؛ به همین دلیل ما هرساله شاهد قدرتمندتر و نوآورتر شدن این شرکت‌ها و محصولاتشان هستیم.

 

بهترین گوشی دنیا 2021
تلفن‌های همراه امروزه به ویژه بعد از دوره کرونا، تبدیل به یکی از پرتقاضاترین لوازم الکترونیکی در جهان شدند. تلفن‌های همراه از اولین نسخه آن که در سال 1973 توسط مارتین کوپر ساخته شد، تاکنون همراه همیشگی انسان‌ها بوده‌اند و از یک مدل حجیم که فقط می‌توانست ارتباط برقرار کند، به یک مدل با ابعادی در حد یک یا دو کف دست تبدیل شده‌اند که می‌توانند تصویربرداری کنند، تماس بگیرند، بازی اجرا کنند، صدا ضبط کنند، برنامه اجرا کنند، فیلم و تصاویر را به ما نمایش دهند و … .

اما بهترین گوشی دنیا در مقطع کنونی با پیشرفت‌های شگفت انگیز آن چه مدلی است؟ با توجه به استقبال بسیار بالایی که از بیش از 1 دهه گذشته تاکنون از گوشی‌های لمسی و هوشمند شده است، شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگی به این عرصه ورود کرده‌اند و بالارفتن رقابت‌های تنگاتنگ آنها سبب شده است تا هرساله شاهد استفاده از تکنولوژی‌ها و متریال‌های قوی‌تری در گوشی باشیم. در ادامه چند مدل از بهترین گوشی دنیا را از نظر صفحه نمایش، عملکرد و دوربین بررسی می‌کنیم.

 

بهترین صفحه نمایش گوشی ۲۰۲۱
شاید بتوان گفت لمسی شدن و به کارگیری صفحه نمایش به صورتی که قابل لمس باشد، تحولی بود که توانست انقلابی را در این زمینه به وجود آورد که همگی ما این انقلاب را با ارائه اولین گوشی اپل به نام iPhone در سال 2007 می‌دانیم. حال با گذشت تقریبا 15 سال، مدل‌های مختلفی از صفحه نمایش برای گوشی از جمله صفحه نمایش‌های TFT، LCD، IPS، OLED، Amoled، Super Amoled و Rtina به وجود آمده است.

 

بهترین گوشی دنیا از صفحه نمایش شامل موارد زیر می‌باشد:

Samsung Galaxy S21 Ultra: به طور قطع باید گفت، در بین گوشی‌های اندرویدی، سامسونگ گلکسی S21 Ultra به عنوان بهترین گوشی دنیا با صفحه نمایش شناخته می‌شود. از جمله ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توان به ابعاد 6.8 اینچی آن اشاره نمود که از نوع 1440p LTPO با کیفیت HDR 12 بیتی است. در ساخت این گوشی از فناوری Dynamic Amoled استفاده شده است که از نظر رنگی، نوردهی و غنای تصاویری که نمایش می‌دهد، یک محصول کامل می‌باشد. شما می‌توانید در کنار کیفیت تصاویر آن، از صفحه نمایش با زاویه دید مناسب و نیز صفحه نمایش کم حاشیه آن لذت ببرید. همچنین بایستی قدرت نور آن اشاره نمود که تا 1500 نیت می‌رسد و با توجه به این مقدار، شما می‌توانید در زیر نور آفتاب حتی به صورت مستقیم نیز خوانایی کافی را داشته باشید.
OnePlus 9 Pro: یکی دیگر از تلفن‌های همراه جذابی که می‌توان آن را از انواع بهترین گوشی‌های دنیا از نظر صفحه نمایش دانست، مدل OnePlus 9 Pro است که از صفحه نمایش 6.7 اینچی با کالیبراسیون منحصربفرد و نرخ نوسازی پویا ساخته شده است که می‌تواند یک طیف و قدرت رنگی بسیار خوبی را برای شما ارائه کند. یکی از جذابیت‌های این مدل، نرخ فریم متغیر آن برحسب محتوایی است که نشان می‌دهد و می‌تواند از 1 تا 120 هرتز باشد که در مقایسه با سایر گوشی‌ها و برنامه‌ها که تا 60 هرتز را پشتیبانی می‌کنند، بالاتر است.

 


Galaxy Note 20 Ultra: از جمله مشخصه‌های مهم صفحه نمایش این گوشی می‌توان به ابعاد 6.9 اینچی آن و نیز پنل 1440p LTPO این گوشی اشاره نمود که می‌تواند نرخ نوسازی پویا تصویری در حدود 120 هرتز را برای شما ارائه کند. این گوشی وضوح 1080 پیکسل را در پخش‌ فیلم‌ها و عکس‌ها پشتیبانی کرده و نیز از گواهینامه HDR10 برخوردار است. نوع صفحه نمایش این گوشی از مدل Dynamic AMOLED 2X است که تا 16 میلیون رنگ را ساپورت می‌کند. تراکم پیکسلی آن 494 PPI بوده و محافظ قرار گرفته روی آن از مدل کورنینگ گوریلا گلس Victus است.
بهترین مدل های گوشی از نظر صفحه نمایش

 

بهترین صفحه نمایش گوشی برای چشم
eye Comfort shield یکی از قابلیت‌هایی است که شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های تلفن همراه می‌توانند از آن برای محافظت از چشم از طریق کاهش نور آبی و اضافه کردن نور گرم استفاده کنند. در واقع نور آبی که از صفحه نمایش ساطع می‌شود، می‌تواند باعث ایجاد ضرر و خسارت به چشم و ماکولای چشم گردد. از جمله گوشی‌هایی که این نوع قابلیت را دارند و به عنوان بهترین صفحه نمایش گوشی برای چشم شناخته می‌شوند، می‌توان گفت:

Galaxy S21: Eye comfort shield یکی از قابلیت‌های گوشی گلکسی S21 است که کاربران می‌توانند از آن برای محافظت از چشم خود استفاده نمایند. شما می‌توانید برای فعال کردن قابلیت Eye comfort shield، از طریق تنظیمات اقدام کنید و به قسمت Display مراجعه کرده و با مراجعه به بخش Eye comfort shield، دو گزینه Adaptive و Custom را مشاهده نمایید.
Iphone SE: در بین گوشی‌های برند آیفون، یکی از موفق‌ترین مدل‌هایی که می‌تواند به عنوان بهترین صفحه نمایش گوشی برای چشم انتخاب شود، مدل Iphone SE است. جالب است بدانید این گوشی دارای قابلیت Eye comfort shield نمی‌باشد اما قادر است با ویژگی‌ که دارد یعنی کنتراست پایین نور چشم، از این عضو حیاتی بدن محافظت نماید.
از دیگر مواردی که می‌توان برای بهترین صفحه نمایش گوشی برای چشم بیان کرد، برند هواوی است که می‌توانید قابلیت محافظت و ایمنی چشم آن را از طریق مسیر Setting à Display à Eye Compfort انتخاب و فعال کنید.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

 

بهترین صفحه نمایش گوشی دنیا چیست؟

بهترین صفحه نمایش گوشی میان رده
گوشی‌های سطح بالا و پرچمدار در دوره کنونی، قیمت‌های بسیار بالایی دارند که نیاز است تا افراد برای تهیه آن مبلغ بالایی را صرف کنند. اما به همین خاطر، شرکت‌ها و برندهای مختلف برای کنترل این وضعیت و فراهم کردن یک سری محصول و افزایش فروش برند خود، دست به فروش محصولات میان‌رده زده‌اند که کیفیت و مشخصات متوسطی را ارائه می‌کند. اگر بخواهیم بهترین گوشی دنیا را در بخش میان‌رده‌ها از نظر صفحه نمایشی که دارند، بررسی کنیم، می‌توان گفت:

Apple iPhone ISE: بدون شک یکی از بهترین مدل‌های گوشی که می‌توانید در بازه قیمتی میان رده هم از نظر کیفیت هم از نظر صفحه نمایشی که دارد، تهیه نمایید، گوشی اپل به نام Apple iPhne ISE است که فروش آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. این نوع تلفن همراه از نمایشگر 4.7 اینچی بهره می‌برد که دارای رزولوشن 1334*750 است و می‌تواند حداکثر روشنایی در حدود 650 نیت را به شما ارائه کند.

 


OnePlus Nord CE 5G: از نمونه‌های دیگر بهترین گوشی دنیا بایستی به مدل OnePlus Nord CE 5G اشاره نمود که در بین گوشی‌هایی با دسته‌بندی متوسط قرار داده شده است. این گوشی از نظر صفحه نمایش دارای فناوری OLED است که می‌تواند تا 90 هرتز، نرخ تازه‌سازی فریم‌ها را برای شما ارائه کند و رزولوشون حداکثری آن به صورت FullHD می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این گوشی می‌توان به نمایشگر OLED و نیز کنتراست بسیار خوب رنگ‌ها اشاره نمود.
Xiaomi Poco F3: شیائومی همواره یکی از انتخاب‌های مهم برای کسانی است که می‌خواهند گوشی میان‌رده تهیه کنند. این نوع گوشی‌ها با ارائه مشخصات قدرتمند می‌توانند جزو بهترین گوشی دنیا از نظر صفحه نمایش نیز در نظر گرفته شوند. صفحه نمایش این گوشی با ابعاد 6.67 اینچ است که رزولوشن 2400*1080 را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش با توجه به نوع AMOLED آن که می‌تواند برای کنتراست کامل و ارائه رنگ مشکی واقعی کاربردی باشد، این مزیت را دارد که می‌تواند نرخ نوسازی را در حد 120 هرتز نیز به شما ارائه کند که البته برای بازی‌های موبایل که معمولا 60 هرتز هستند، بسیار زیاد است. به این معنی که انتقال نرم و (از لحاظ نظری) نرخ فریم تا 120 فریم در بازی‌های پشتیبانی شده را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش آن می‌توان به پشتیبانی از HDR10 و روشنایی 900 نیت اشاره نمود.

 


بهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش میان رده

بهترین گوشی دنیا در حال حاضر
با پیشرفت شرکت‌های تکنولوژی که در زمینه گوشی‌های موبایل فعالیت می‌کنند، تلفن‌های همراه توانسته‌اند پیشرفت بسیار زیادی داشته باشند و از این رو، به جهت رقابتی که بین این غول‌های فناوری وجود دارد و از سوی دیگر، نوآوری که همواره مردم را به خود می‌کشاند، تلفن‌های همراه بسیار قدرتمند در بازار وجود دارند. از جمله بهترین گوشی دنیا در حال حاضر می‌توان گفت:

Apple iPhone 13 Pro Max: به عنوان اولین موردی که می‌توان برای بهترین گوشی دنیا در حال حاضر بیان کرد، بایستی به آخرین مدل گوشی آیفون یعنی اپل 13 پرو مکس اشاره نمود که از مشخصات آن می‌توان گفت: ابعاد 160.84 در 78.09 در 7.65 میلی‌متر، نمایشگر 7 اینچی از نوع OLED با نرخ تازه‌سازی 120، پردازنده A115 Bionic از برند اپل، دوربین‌های 12+12+12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و در نهایت، رم 6 گیگابایتی با حافظه 256/512 و 128 گیگابایتی. شما می‌توانید آیفون 13 پرو مکس را به عنوان بهترین پرچمدار حال حاضر و بهترین گوشی دنیا در نظر بگیرید.

 


Samsung Galaxy S21 Ultra: اگر بخواهیم از نظر سیستم عامل اندرویدی نیز به بهترین گوشی دنیا نظری داشته باشیم، بایستی ازم دل سامسونگ گلکسی S21 Ultra نام برد که مشخصات قدرتمندی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این مشخصات عبارتند از: ابعاد 165.1 در 75.6 در 8.9 میلی‌متری، پردازنده از نوع Exynos 2100، نمایشگر از نوع Dynamic Amoled با نرخ فریم 12 هرتز و روشنایی پیک 1500 نیت و تراکم پیکسلی 515ppi، دوربین 108 + 10 + 10 + 12 مگاپیکسلی و سلفی 40 مگاپیکسل.
OnePlus 9 Pro: مدل وان پلاس 9 پرو می‌تواند به عنوان یکی دیگر از برترین و بهترین گوشی دنیا شناخته شود که دارای مشخصاتی از جمله ابعاد 163.2 در 73.6 در 8.7 میلی‌متر، پردازنده اسنپدراگون 888 با قابلیت ساپورت 5G، باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر و نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 3216 پیکسل می‌باشد.

 

بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین
در انتخاب گوشی، شاید برای برخی از افراد عملکرد مهم باشد، برخی دیگر نیز صفحه نمایش جذاب و باکیفیت را ترجیح می‌دهند، اما عده‌ای ممکن است برای تولید محتوا و یا ثبت زیباترین لحظات زندگی خود با ماکزیمم حالت کیفیت ممکن، یک گوشی تهیه کنند. این افراد ابتدا باید بدانند که مگاپیکسل همه چیز نیست. در کنار کیفیت دوربین‌ها که با مگاپیکسل مطرح می‌شود، شما بایستی موارد دیگری را نیز در انتخاب بهترین دوربین گوشی درنظر داشته باشید. به عنوان مثال می‌توان به شاخصه دیافراگم اشاره نمود که هرچقدر بیشتر باشد، مقدار نور تابشی توسط دستگاه بیشتر بوده و این باعث می‌شود تا جزئیات ثبت شده توسط گوشی دقیق‌تر باشد. نمونه دیگر آن قابلیت‌های یک دوربین موبایل است که شامل HDR یعنی گرفتن عکس از سایه‌ها و روشنایی‌های شدید که کیفیت عکس را بالاتر می‌برد، ضبط ویدیو تایم لپس، قابلیت ثبت عکس‌های Burst، بزرگنمایی و … می‌شود.

 

بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین شامل موارد زیر هستند:

Google Pixel 6: نخستین موردی که باید در این مورد به عنوان بهترین گوشی دنیا به شما معرفی کنیم، که از نظر دوربین نیز فوق‌العاده است، گوشی برند گوگل به نام Pixel 6 است که دوربین‌های به کار رفته آن می‌توانند بهترین کیفیت ممکن را برای شما ارائه کنند. ابتدا راجع به مشخصات دوربین این گوشی می‌توان گفت: دوربین اصلی با لنزهای 50 مگاپیسلی + 12 مگاپیکسل لنز اولتراواید، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری FHD. این گوشی در دوربین خود قابلیت‌های مختلفی دارد که شامل فوکوس چند محوره، تشخص خودکار فاز، لرزش گیر اپتیکال، فوکوس خودکار لیزری، فلاش، HDR AUTO که به تولید تصاویر با اشباع خوب کمک می‌کند، فناوری پیکسل شیفت، لرزشگیر تصویر – ژیروسکوپی، حالت پرتره، (در مدل پرو آن قابلیت زوم اپتیکال 4 برابری دارد) و دیافراگم 1.9 که می‌تواند آن را در محیط‌های کم نور هم مناسب عکاسی کند و قابلیت‌های دیگر برای بهبود عکس برداری مناسب.


Apple iPhone 13 Pro: هرچند این مدل گوشی بسیار خوش نام بوده و به عنوان بهترین گوشی دنیا نیز آن نام بردیم، اما هزینه بالایی دارد. شما می‌توانید با تکیه بردوربین این گوشی، ویدیوهایی با کیفیت 4k که از بهترین کیفیت‌ها با رزولوشن 3840 x 2160 است را تهیه کنید که می‌تواند سرعت فریم تا 60 fps را به شما ارائه کند. این گوشی دارای 3 دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت آن و نیز در جلو یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو است که از قابلیت‌های مختلفی مانند لرزش گیر اپتیکال، زوم اپتیکال سه برابر، فوکوس خودکار، فلاش دوگانه، Dolby Vision HDR، ProRes، ضبط صدای استریو، لرزشگیر الکترونیکی – تصویری و … برخوردار است. قابلیت پرتره و کیفیت بالای آن را می‌توان بهترین مورد از امکانات این گوشی که عنوان بهترین گوشی دنیا را دارد، دانست. شما می‌توانید از کیفیت آن در فیلم‌برداری اجسام در حال حرکت نیز مطمئن باشید.


Samsung Galaxy S21: بدون شک نمی‌توان یک لیست از بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین را ارائه کرد مگر آنکه یک مدل از سامسونگ نیز در آن باشد. این مدل در ادامه ارتقا نسل قبلی خود در بخش دوربین نیز اقداماتی را انجام داده که بایستی به مهم‌ترین آن یعنی پشتیبانی از ضبط با کیفیت 8K به عنوان اولین و تنهاترین گوشی اشاره نمود. این گوشی همچنین از یک زوم 30 برابری نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در عکس‌برداری‌های تلسکوپی بسیار مناسب باشد. شما می‌توانید در محیط‌های پرنور، تصاویری بسیار دقیق با رنگ‌بندی‌های اشباع و جذاب را تهیه کنید. در نهایت از مشخصات دوربین این گوشی می‌توان گفت: دوربین اصلی شامل لنزهای 12+64+12 مگاپیکسل، دوربین عقب شامل لنز 10 مگاپیکسل است. امکانات اضافی مختلفی مانند Auto-HDR، پانوراما، فوکوس خودکار، تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، زوم، ضبط صدای استریو در فیلم‌برداری، در حالت فیلم برداری 8K نرخ فریم 24 FPS است.

 

https://irjavan.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/