شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

متن آهنگ بیا بیا نازنین ببین ببین با منی مازیار فلاحی 

ای جان من جانان من تو جان جانی من سرخوشم من دلخوشم چون تو بمانی
من بی تو اینجام خسته جانم بی قرارم من مانده ام با خاطرت در روزگارم
بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا بی تو من خسته جانانم ببین ببین بی تو من جان پریشانم بی تو من بی قرارم
بیا ببین از غمت ناله سر دادم ببین مرا بی کسم دلبرم جانم بی تو من بی قرارم

آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام «بیا بیا نازنین ببین ببین با منی»

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی