شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

این مورد بیشتر برای هنرمندان عزیز لازم است زیرا یک هنرمند موقعی میتواند خود را نشان دهد که دست به قلم و نقاشی کردن گردد. این جلدها علاوه بر اینکه ضد آب هستند، نحوهی کار راحتی دارند و به دلیل شفاف بودن، جلد کتاب را به راحتی نشان میدهند. کوله پشتی دانشآموزان علاوه بر اینکه باید سنگین نباشد و قابل شستوشو باشد، لازم است دارای دو بند باشد تا وزن کتاب و لوازم درون کیف، به طور مساوی بر روی شانههای کودک تقسیم شود. استفاده از کوله پشتی بسیار متداول است و کمتر والدینی اقدام به خرید انواع دیگر کیفهای مدرسه میکنند. جامدادیهای چوبی، فلزی، پلاستیکی و یا غیره، علاوه بر اینکه قابل شستشو نیستند، باعث ایجاد سروصدا در کیف دانشآموز شده و کولهپشتی او را نیز سنگینتر میکنند. چنانچه تعداد برگههای دفتر کمتر از نیاز دانشآموز باشد، باید در نیمهی سال، یک دفتر جدید برای او بخرید و اگر بیش از نیاز او باشد، باعث سنگینتر شدن کیف او شده و مابقی آن اسراف میشود. لوازم تحریر در عین حال که باید برای کودک جذاب باشد، بهتر است ساده باشد تا حواس دانشآموز و دوستانش را پرت نکند. طرح و شکل دفتر، بهتر است ساده باشد تا حواس کودک را پرت نکند.

این وسیله که دارای لبهٔ صاف و به شکل خط راست است در ترسیم خط مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد، یعنی با تکیه دادن مداد یا قلم و یا هر وسیله رسام دیگر با لبهٔ آن و کشیدن آن اثری در صفحه پیدا میشود که همان خط مستقیم است. امروز کمتر اثری از کتابهای درسی و وسایل و لوازمالتحریر هایی که زمانی نهچندان دور بازار را قبضه کرده بودند باقی مانده است. جامدادی یکی از مهمترین وسایل در لیست خرید لوازم تحریر دانش آموزان است. همانطور که اشاره شده استفاده از جامدادیهای پارچهای قابل شستوشو، کار شما را برای نظافت و پاکیزگی وسایل کودک آسان میکند. به کودک خود آموزش دهید که کولهپشتی را بر روی هر دو شانه بیندازد. انواع دفترهای مشق یک خط، نقاشی، دو خط و غیره، جزء جدایی ناپذیر پروسه خرید لوازم تحریر هستند. هرکدام از دو نوع ذکرشده طرفداران زیادی دارند که بهتر است درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. با این وجود دانشآموزان کلاس اولی بهتر است از دفترهای سیمی استفاده نکنند، زیرا ممکن است کاغذ در زیر دست آنها لیز بخورد. خریدن لوازمتحریر آنلاین ممکن است در مواقعی شما را دچار اشتباه نیز بکند.

حفظ بهداشت به شما کمک میکند تا سلامتی خود را حفظ کنید و سالم بودن باعث میشود تا در درسهای خود نیز موفقتر عمل کنید. پس بیاییم با هم به وظیفه ملی خود عمل کنیم و به عنوان یک ایرانی ،دست در دست هم دهیم و با آغاز فصل مدارس فقط نوشت افزار ساخت وطن با نمادهای ایرانی بخریم. درست است که شرکتهای ایرانی بسیاری در حوزههای مختلف به خصوص لوازم تحریر فعال بودهاند، اما کماکان تعداد کم و به تبع تنوع برای انتخاب بسیار محدود بود. بر این اساس، استفاده از لوازم تحریر ایرانی مزیتهای مهمی دارد. با توجه به اینکه موم و روغن در این مدادها زیاد است لذا مقاومت مدادها نیز بالا می باشد. بهترین جلد دفتر که مقاومت خوبی دارد و وزن آن نیز سنگین نیست، جلدهای پلاستیکی است. جلدهای مقوایی وزن زیادی دارند و جلدهای کاغذی یا پارچهای به راحتی کثیف یا پاره میشوند. جلدهای دفتر در انواع پارچهای، چرمی، پلاستیکی، مقوایی و کاغذی داشته باشند که هر کدام مزایا و معایت خاص خود را دارند. از پوشاندن جلد کتاب با انواع کاغذ کادو یا جلدهای طرحدار اجتناب کنید.

جلدهای چسبی آماده، بهترین نوع جلد برای کتاب دانش آموزان است. در انتخاب جلد دفتر، از طرحهای مختلف یا رنگهای متنوع استفاده کنید تا دانشآموز بداند هر دفتر مربوط به چه درسی است. اگر تصورتان بر این اساس است که هر وسیلهای که قیمت بیشتری دارد، لزوما کیفیت بهتری نیز دارد، بهتر است دیدگاهتان را عوض کنید. در انتخاب دفتر، به ضخامت کاغذ، کیفیت کاغذ و نوع خطکشی آن توجه کنید که منطبق بر نیاز دانشآموز باشد. کیف و جامدادی را از انواع قابل شستوشو و پارچهای انتخاب کنید تا در وقت نیاز بتوانید آن را به راحتی بشویید و در طی سال تحصیلی، مجبور به تعویض آن نباشید. بهتر است از دفتر، جامدادی، کیف و سایر لوازم ساده استفاده کنید تا علاوه بر این که باعث حواسپرتی کودک نشود، از نظر سایر کودکان نیز هوس برانگیز نباشد. کیف کودکتان را به گونهای انتخاب کنید که کتابها و لوازم مدرسه، به راحتی در آن جا بگیرد و البته، بیش از اندازه دارای جیب و زیپهای متعدد نباشد تا دانشآموز را سردرگم کند. خرید لوازم تحریر بیش از نیاز کودک، او را سردرگم کرده و حتی ممکن است آنها را گم کند، خصوصا آنکه در دروان شروع و ابتدای تحصیل خود باشد.

منبع: https://pinsil.ir