شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی


اضافه وزن یا کم وزنی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد نگران آن هستند. از آنجایی که برخی از افراد با اضافه وزن مشکل دارند و با روش هایی مانند جراحی بای پس معده یا جراحی بازو به دنبال کاهش وزن هستند، برخی دیگر به دنبال افزایش وزن هستند. راه های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از گیاهان دارویی برای افزایش وزن استفاده کنند و می خواهند بدون هیچ عارضه ای به وزن دلخواه خود دست یابند. بدین ترتیب؛ شامل انواع غذاها، سبزی ها و سبزی ها و ... می باشد که تک تک آنها را معرفی می کنیم.

معرفی گیاهان مختلف برای چاق شدن کل بدن.

قرص چاقی کل بدن و صورت مختلفی برای افزایش وزن و چاقی وجود دارد که می توانید پس از یادگیری خواص و عوارض هر کدام از آنها استفاده کنید. برخی از این مواد عبارتند از:

ریشه قاصدک در افزایش اشتها موثر است

داروی گیاهی چاقی بدن و صورت قاصدک است. این گیاه دارای ترکیبات ظریف شگفت انگیز است. ریشه قاصدک همچنین برای درمان بیماری هایی مانند یبوست، سوء هاضمه و سنگ کیسه صفرا بسیار مفید است. نحوه مصرف این داروی گیاهی به شرح زیر است:

20 گرم ریشه خشک را در یک لیتر آب حدود 10 دقیقه بجوشانید و صاف کنید. از این جوشانده 3 بار در روز استفاده کنید. یک ماه پس از مصرف این داروی گیاهی تاثیر مثبت آن را خواهید دید.

چای گیاهی بابونه موثر برای افزایش وزن

بابونه یکی از قوی ترین گیاهان برای افزایش وزن است و خوردن آن اشتهای شما را افزایش می دهد و باعث می شود کالری بیشتری دریافت کنید. این را فراموش نکن مصرف چای بابونه می تواند باعث عوارض پوستی از جمله بثورات پوستی، سرگیجه و گلودرد شود. از مصرف بیش از حد خودداری کنید.

گیاه شیرین بیان بهترین داروی گیاهی برای چاقی کل بدن است

یکی دیگر از گیاهان دارویی موثر برای چاقی این دارو است. روش استفاده از خط نازک به شرح زیر است:

یک پنجم ریشه خشک شده شیرین بیان را در آب بجوشانید و روزی سه بار بخورید.

گیاه جینسینگ برای کاهش استرس و افزایش اشتها

جینسینگ یکی از قوی ترین داروهای گیاهی است که برای کاهش استرس، درد و خستگی و افزایش سطح انرژی نیز عالی است. نحوه استفاده از گیاه جینسینگ به شرح زیر است: +

ابتدا دو قاشق پودر جینسینگ را در آب داغ بریزید و یک قاشق روغن اضافه کنید. روزی یک بار از آن استفاده کنید و به مدت یک ماه بنوشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

مارچوبه یک گیاه دارویی است که می تواند کل بدن را به چربی تبدیل کند

مارچوبه یک داروی گیاهی برای چاقی و پر کالری است که باعث افزایش اشتها و افزایش وزن می شود. نحوه استفاده از گیاه مارچوبه به شرح زیر است: +

برای استفاده از سبزی، مقداری شیر را بجوشانید و مقداری پودر مارچوبه به همراه کره اضافه کنید تا خوب مخلوط شوند. این نوشیدنی را دو بار در روز به مدت 2 ماه بنوشید تا به نتایج مطلوب برسید.

گیاه زنجبیل قوی ترین داروی گیاهی برای افزایش وزن است

اگر به دنبال یک داروی گیاهی برای کاهش وزن هستید،  فرازطب زنجبیل را به شما پیشنهاد می کند. مصرف منظم زنجبیل منجر به عملکرد منظم دستگاه گوارش و افزایش اشتها می شود. زنجبیل را می توان به هر غذایی اضافه کرد و مصرف کرد. زنجبیل را در یک فنجان آب بجوشانید و چای زنجبیل درست کنید.

گیاه دارویی اسطوخودوس برای چاقی

اسطوخودوس به عنوان یک دمنوش گیاهی برای تابستان تهیه می شود و در کاهش گرما و دمای بدن بسیار مفید است. این گیاه بی اشتهایی را درمان می کند و به کل بدن کمک می کند تا سریع وزن اضافه کند. علاوه بر این، اسطوخودوس برای رفع خستگی و استرس نیز مفید است. برای استفاده از این گیاه می توان آن را با چندین گیاه مانند لیمو، زنجبیل و بابونه مخلوط کرد تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

بهارنارنج یک داروی گوارشی است

شکوفه پرتقال یا اصطلاح بهارنارنج را می توان قوی ترین داروی گیاهی چربی دانست. این گیاه خاصیت گرم کنندگی دارد و برای رفع مشکلات گوارشی از جمله بی اشتهایی بسیار مفید است. این چای به تنهایی نیز بسیار خوشمزه است. اما برای بهتر شدن طعم آن می توانید از کمی عسل یا شیرینی استفاده کنید.

میخک خوشمزه و اشتها آور است

میخک یک داروی گیاهی ضد چاقی است که به عنوان یک ادویه معطر و شفابخش در غذاها استفاده می شود. مصرف این دارو باعث افزایش اشتها و تقویت مغز می شود. از میخک برای تهیه چای نیز استفاده می شود. گیاه میخک طبیعتی گرم و خشک دارد و مصرف آن به افراد با طبع گرم توصیه نمی شود.

منابع داروهای طبیعی برای افزایش وزن

بدیهی است که داروهای گیاهی خطر کمتری نسبت به داروهای شیمیایی دارند. با این حال، هنگام استفاده از داروهای گیاهی برای درمان چاقی کل بدن باید تعادل را رعایت کرد. بنابراین می توانید از منابع گیاهی طبیعی که سرشار از ویتامین هستند استفاده کنید. ما در زیر برخی از منابع گیاهی را که می توانند به افزایش وزن شما کمک کنند فهرست کرده ایم.

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی سرشار از انرژی و یکی از خوشمزه ترین غذاهای صبحانه است. می توانید کره بادام زمینی را روی میوه های مغذی مانند توت فرنگی، موز یا سیب بمالید. در استفاده از بادام زمینی این نکته را فراموش نکنید که مصرف زیاد باعث حساسیت شدید پوست می شود. بنابراین در مصرف آن حد تعادل را حفظ کنید.

سویا

این یکی از گیاهانی است که سرشار از پروتئین، کالری، فیبر و ویتامین های مختلف است که به کاهش سریع وزن کلی بدن کمک می کند. حبوبات را می توان در انواع غذاها استفاده کرد. این گیاه یکی از مواد ضروری در برنامه غذایی شماست. دانه سویا در برخی از قوی ترین داروهای ضد چاقی استفاده می شود.

انجیر خشک

انجیر خشک سرشار از ویتامین ها و یکی از خوشمزه ترین میوه های خشک است. با مصرف انجیر خشک در رژیم غذایی، کالری مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. برای نتیجه بیشتر می توانید انجیر خشک را با کشمش میل کنید.

عوارض جانبی گیاهان چاقی کل بدن چیست؟

به طور معمول، سرکوب کننده های اشتها تنها محرک هایی هستند که به افزایش وزن کمک می کنند. با این حال، تنها و بهترین راه برای کنترل وزن، فعالیت بدنی، ورزش و تغذیه مناسب است. متأسفانه اخیراً موارد زیادی پیش آمده است که افرادی که خودسرانه از داروهای گیاهی مختلف برای چاقی استفاده می کنند، دچار عوارض مختلفی می شوند. بنابراین نباید از هیچ روشی برای رسیدن به وزن ایده آل خود استفاده کنید زیرا درمان مشکل به وجود آمده می تواند هزینه بر باشد.

عوارض جانبی احتمالی داروهای گیاهی خود تجویز شده برای چربی بدن عبارتند از:

افزایش فشار خون

عدم دفاع

بیماری های عفونی

عوارض قلبی، گوارشی و عصبی

افزایش موهای صورت در خانم ها

پوکی استخوان

ایجاد ترک بر روی سطح

بنابراین در صورت اضافه وزن غیر قابل جبران بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید و دستورات او را در این زمینه رعایت کنید.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی