شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

متن آهنگ گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم مرتضی اشرفی

نازداره سفر کرده دارم نمیتونم دست رو دست بذارم
دوس دارم تو آرامش نباشم نمیتونم تو فکرش نباشم
اگه امروز برگردی عزیزم خستگیمو در کردی عزیزم
خواب شب کابوسه بی تو عشقم من دلم میپوسه بی تو عشقم
گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم خودت بیا ببین برات چی کردم
بیا ببین چقد گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم خودت بیا ببین برات چی کردم
من غرورم شکست و تو قولت پر زدم مثل پروانه دورت
خوبه که جامو خالی نذاشتی حال عشق جدیدت چطوره چطوره

 

 آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «گریه کردم دیگه کجارو دنبالت بگردم»

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی