شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

اهداف ما از نوشتن محتوای جدید چیست؟

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ


ممکن است از خود بپرسید آیا ارزش صرف این همه زمان برای بازنویسی محتوا را دارد؟ وقتی می توانید محتوای جدیدی ایجاد کنید، بازنویسی محتوا چه فایده ای دارد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم و اهدافی را برای بازنویسی محتوا بیان می کنیم.

ترافیک سایت را افزایش دهید

بازنویسی محتوا محتوای قدیمی سایت ما را به روز می کند. این می تواند نبض مثبتی را به گوگل ارسال کند و محتوای شما را معتبرتر کند. با بازنویسی مطالب خود؛ مخاطبان بیشتر آگاه می شوند و ترافیک سایت شما به شدت افزایش می یابد.

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

از آنجایی که نیازی به یافتن موضوع جدید و صرف وقت برای جستجو و تحقیق و در نهایت نوشتن موضوع جدید نیست، در زمان صرفه جویی می کنید. اگر محتوای سایت خود را توزیع می کنید و شرکت های مختلف از آن مراقبت می کنند، با این کار نیازی به ثبت سفارش جدید نیست و می توانید خودتان مطالب قدیمی را بازنویسی کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

چیزهای تازه

امروزه با پیشرفت سریع علم و فناوری، بعید است که محتوای قدیمی دیگر مفید باشد. بازنویسی محتوا به به روز نگه داشتن محتوای قدیمی و جلوگیری از گم شدن آن کمک می کند. به عنوان مثال، اگر مقاله ای در مورد الگوریتم ها و موتورهای جستجوی گوگل منتشر می کنید، باید آن را بازنویسی کنید زیرا گوگل دائماً در حال ایجاد تغییرات در الگوریتم های آنها و بهبود عملکرد آنها است.

مزایای بازنویسی محتوا چیست؟

بازنویسی محتوا مزایای مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

مدیریت زمان یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند. برای نوشتن یک مقاله جدید، سازنده محتوا نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی، یافتن موضوع، نوشتن مقاله و موارد دیگر دارد. این فرآیند زمان زیادی را از تولید کننده محتوا می گیرد و گاهی اوقات موضوعات جدیدی پیدا نمی شود. در این شرایط، بازنویسی محتوا ممکن است بهترین انتخاب باشد. زیرا می توان در کمترین زمان به محتوای قدیمی جان تازه ای بخشید و محتوای جدید تولید کرد. به خصوص در مواقعی که مطالب زیادی تولید شده و ذهن نویسنده خسته شده است.

با تولید منظم و منظم محتوا در محیط دیجیتالی بسیار رقابتی امروزی، فراموش کردن آن آسان است اگر همیشه در مقابل مخاطب نباشید. بنابراین لازم است به طور مرتب محتوا تولید و منتشر شود تا عقب نمانیم. بازنویسی محتوا به شما کمک می‌کند مقالات را سریع‌تر تولید کنید و دوباره مخاطب را برای چیزهایی که قدیمی و بی‌فایده هستند جذب کنید.

استفاده از محتوا در قالب های دیگر تصور کنید که قبلاً یک قطعه کامل از محتوا را در مورد موضوعی نوشته اید. اکنون می توانید همان را به ویدیو تبدیل کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، آن را به فایل پادکست تبدیل کنید یا در قالب اطلاعات کامل به مخاطبان خود ارائه دهید. با ارائه متفاوت محتوای خود، می تواند تأثیر آن را افزایش دهد و با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کند.

بهبود و به‌روزرسانی محتوا اگر محتوایی که ارسال کرده‌اید مربوط به مدت‌ها قبل است، ممکن است اطلاعات موجود در آن قدیمی یا تغییر کرده باشد. با بازنویسی محتوا، محتوای خود را با توجه به اخبار، آمار و اطلاعات به آخرین نسخه به روز می کنید و اگر کاربری از آن بازدید کند، همچنان می تواند از آن استفاده کند.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی