شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

کنترل دسترسی چیست و چگونه آن را انتخاب کنیم؟

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۰۶:۲۰ ب.ظ


با توجه به پیشرفت تکنولوژی، برای کنترل ترافیک بدون استفاده از نیروی انسانی، باید از سخت افزار و نرم افزار تولید شده امروزی استفاده کنیم. سیستم های ثبت حضور و غیاب زمانی برای کنترل حرکات کارکنان و حرکات آنها در سازمان ها و شرکت ها استفاده می شود.

کنترل دسترسی مزایا و کاربردهای زیادی دارد و انتخاب یکی از آنها می تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله قصد داریم ابزارهای کنترل دسترسی را به طور کامل بررسی کنیم و به شما بگوییم که برای انتخاب درست به چه نکاتی توجه کنید.

کنترل دسترسی چیست؟

این دستگاه ها از آخرین تکنولوژی روز استفاده می کنند. این سیستم برای کنترل ورود و خروج استفاده می شود. در واقع دستگاه کنترل دسترسی مجموعه ای برای اهداف امنیتی است که زمان و تعداد افرادی را که به یک مکان خاص دسترسی دارند را تعیین می کند و فقط به افراد خاصی اجازه استفاده، بازدید و عبور از آن را می دهد.
قیمت اکسس کنترل را از دیلاک بپرسید.
برنامه دستگاه کنترل دسترسی

از این نوع سیستم ها در سازمان ها، ادارات و کارخانجات استفاده می شود. امروزه اکثر سازمان های دولتی و خصوصی از این ابزار استفاده می کنند. البته استفاده از اکسس کنترل در مراکز مهم و فشرده بسیار مهم است و باید مورد استفاده قرار گیرد.

انواع روش های کنترل دسترسی

در این نوع سیستم چهار راه برای کنترل دسترسی وجود دارد. روش اول استفاده از پسورد است که به کاربر شماره یا کد داده می شود و برای ورود و خروج باید کد مشخص شده وارد شود و در صورت تایید می توان آن را پاس کرد.

روش دیگر کارت هوشمند است که اساساً به کاربر کارت داده می شود و پس از ورود به محل، کارت در قسمت مشخص شده روی دستگاه قرار می گیرد و پس از تأیید به کاربر اجازه ورود داده می شود و زمان نیز ثبت می شود.

نوک انگشتان راه دیگری برای کنترل فضا هستند. اثر انگشت باید برای دستگاه از پیش تعریف شده باشد. کافی است انگشت خود را روی دستگاه قرار دهید و پس از مقایسه انگشتان در صورت تایید، معامله مجاز می باشد.

روش دیگر تشخیص چهره است. تصویر مورد نظر در دستگاه اسکن می شود. با نزدیک شدن چهره به دستگاه، اسکن و مقایسه می شود. در صورت تایید درب باز می شود.

مزایا

ایمنی کارکنان را حفظ کنید

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

برای مدیریت ورود و خروج

روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه، تعطیلات و غیره. تولید گزارش در کمترین زمان

اجرای صحیح کلیه قوانین مربوط به کار

کنترل آسان تغییر - ثابت یا چرخان

مدیریت اضافه کاری، تعطیلات، ماموریت های سازمانی

اطلاعات کامل در هر زمان قابل دسترسی است.

از خطای انسانی بپرهیزید

نظارت بر فعالیت کارکنان را تسهیل کنید

استفاده از قفل برقی

چرا باید از کنترل دسترسی استفاده کنیم؟

همانطور که قبلا ذکر شد، این دستگاه مزایای بسیاری دارد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از کنترل دسترسی افزایش امنیت است. در واقع دیگر لازم نیست نگران دسترسی افراد خارجی به داده های سازمان خود باشید و به راحتی می توانید اکسس کنترل را به قفل های تجاری مختلف متصل کنید. . دسترسی به چندین مکان، با نصب کنترل دسترسی در مکان های مورد نظر می توانید به راحتی به تمامی این مکان ها دسترسی داشته باشید. استفاده از کنترل دسترسی به شما آرامش و امنیت می دهد و چه دلیلی بهتر برای انجام این کار.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی