شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

چرا پکیج گرمایشی خانه را گرم نمی کند؟

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۳۳ ق.ظ


بخاری که گرم نمی کند یکی از شایع ترین شکایات در زمستان است. اما چرا گرما داغ نیست؟ آیا خرابی بخاری بر خرابی پکیج تأثیر می گذارد؟ این سوالات زمانی در ذهن افراد ایجاد می شود که گرما داغ نیست. اگر بعد از روشن کردن بخاری هنوز دستگاه گرمایش داغ است، ممکن است مشکل از رادیاتور و پکیج باشد. در ادامه این مقاله به بررسی علت گرم نشدن بخاری می پردازیم. فقط 4 دقیقه از وقت خود را صرف مطالعه این مقاله تهران سرویس کاران کنید تا متوجه شوید "چرا بسته ها گرم نمی شوند".

1- فشار کم بسته بندی یکی از دلایل گرم نشدن بخاری است

"چرا پکیج خانه را گرم نمی کند؟" اولین پاسخ به این سوال فشار آب است. در واقع فشار کم پکیج یکی از دلایل گرم نشدن بخاری و در نهایت خانه است; به خصوص اگر تهویه رادیاتورها به درستی انجام نشود. به طور کلی، فشار بسته در حالت خوب روی 1.5 بار تنظیم شده است. اگر فشار پک کمتر از این مقدار باشد، بخاری گرم نمی شود و به درستی کار نمی کند.

در برخی موارد به دلیل فشار کم واحد گرمایش، ممکن است یک بخاری تکی گرم نشود و سیستم گرمایشی دیگر گرم نشود. درست کار کنید بنابراین، اگر مشکلی در تهویه رادیاتور وجود ندارد، مطمئن شوید که فشار بسته بندی تنظیم شده است.

2- چرا پک گرمایشی گرم نمی شود؟ بسته شعله مناسب نیست

شعله یکی از مهمترین عوامل تولید گرما است. پس اگر اجاق گاز داغ نشد حتما شعله را چک کنید. گاهی اوقات بخاری به دلیل شعله نامناسب سرد می ماند. همچنین پایین بودن دمای آب یکی دیگر از دلایل گرم نشدن پکیج گرمایشی است. برای رفع این مشکل باید شعله مشعل پکیج را افزایش دهید تا دمای گرمایش به طور موقت افزایش یابد.

همه بسته ها به دمای مشعل مناسب نیاز دارند. با این حال، سیستم های گرمایشی با ظرفیت بالا به آتش بیشتری نیاز دارند. بنابراین، هنگامی که بخاری با کفپوش با ظرفیت بالا گرم نمی شود، حتماً مناسب بودن شعله را بررسی کنید. همچنین، سرویس مشعل را تا زمانی که دمای مناسب به متخصص برسد، رها کنید. زیرا گاهی اوقات دمای سوختن یکنواخت نیست زیرا به دلیل تجمع گرد و غبار و عدم سرویس دهی متوقف می شود.

3- تشکیل رسوبات در لوله ها و پکیج های گرمایشی. یکی از دلایل نکشیدن بخاری

پاسخ دوم به سوال "چرا پکیج بخاری را گرم نمی کند؟" تشکیل رسوب. رسوبات انباشته شده در لوله ها و پکیج های گرمایشی از گرم شدن این قسمت از سیستم های گرمایشی جلوگیری می کند. لوله های گرمایش مسدود شده آب گرم را به این واحد تامین نمی کنند. بنابراین، دمای گرمایش افزایش نمی یابد.

برای تهمیر پکیج با نمایندگی ایران رادیاتور کرج تماس بگیرید.

با تشکیل رسوبات نمک و آب دریا، قطر لوله کاهش می یابد. بنابراین فشار آب در لوله کاهش می یابد و مشعل به درستی نمی سوزد. برای کاهش هات لوله ها باید آنها را به روش خاصی پایین بیاورید. بله، توصیه می شود برای این کار از یک متخصص کمک بگیرید.

کیفیت اولیه محصول علاوه بر تمیز کردن لوله های بسته بندی، از ایجاد رسوب نیز جلوگیری می کند. پرداخت هزینه یک کیت با کیفیت بالا باعث صرفه جویی در هزینه های اضافی برای تعمیرات و نگهداری فعلی می شود. برخی از پکیج های ایرانی کیفیت مشابه خارجی دارند. برعکس، قیمت آنها کمتر است. مثلا پک رادیاتور ایرانی قیمت کمتری نسبت به پک جو یا پک فریولی ایتالیا دارد.

4- آسیب به شیر رادیاتور; دلیل اینکه داغ داغ نیست

"چرا پک به درستی گرم نمی شود؟" خرابی شیر رادیاتور یکی از دلایل گرم نشدن بخاری است. وقتی متوجه شدید که بخاری گرم نمی شود، حتما خرابی شیر را با اقدامات دیگر بررسی کنید. زیرا در صورت خرابی شیر رادیاتور، آب به راحتی جریان نمی یابد و در نتیجه آب گرم نمی شود.

هنگام تعویض شیر رادیاتور شکسته، حتماً نکات ایمنی را رعایت کنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنید. برای تعویض شیر رادیاتور پکیج های ایساتیس، جو، ایران رادیاتور و لورچ توصیه می شود از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

5- "چرا پکیج گرمایش را روشن نمی کند؟" به دلیل انسداد هوای رادیاتور

خراب شدن تهویه رادیاتورها یکی از دلایلی است که گرمایش بخاری را تحت تأثیر قرار می دهد. وقتی متوجه شدید که بخاری گرم نمی شود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که رادیاتورها را تهویه کنید. به راحتی می توانید رادیاتورها را تخلیه کنید. برای هواگیری رادیاتور برخی از بخاری ها از آچار مخصوص استفاده می شود، در حالی که برخی دیگر را می توان با پیچ گوشتی باز کرد.

تهویه رادیاتور و پکیج یکی از مهمترین اقدامات نگهداری و تعمیرات سیستم های گرمایشی و بخاری می باشد. این مشکل در بسیاری از انواع بسته بندی و حتی بهترین مدل های بسته بندی لورچ و سایر برندهای خارجی وجود دارد. اگر مهارت کافی برای کار با رادیاتور ندارید، بهتر است این کار را به تعمیرکاران مجرب بسپارید.

6- فشار کم آب در خانه; دلیل گرم نشدن بخاری

قبل از اقدام به تعمیر مجموعه های ایرانی و خارجی در مدل های مختلف مانند بخاری پک لند، فشار آب خانه را بررسی کنید. یکی دیگر از دلایل گرم نشدن بخاری فشار کم آب در خانه است. متوجه خواهید شد که چرا "کیسه رادیاتور را گرم نمی کند" و کمی صبر کنید تا فشار آب در خانه دوباره افزایش یابد.

به یاد داشته باشید که راه حل پیشنهادی تنها در صورتی جواب می دهد که فشار آب در خانه برای مدت معینی کم باشد. اگر فشار آب در خانه شما به دلیل خرابی پمپ آب باشد، تعمیر پمپ آب باید در اولویت قرار گیرد.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی