شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

چانگان CS35 چه ویژگی ها و گزینه هایی دارد؟

شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ


چانگان CS35 یکی از SUV های چینی است که به محض ورود به بازار طرفداران زیادی پیدا کرده است. این خودرو اولین بار در سال 1392 وارد ایران شد اما با کمی تاخیر به دست مشتریان ایرانی رسید. طراحی زیبا و مدرن با قیمت پایین مزیت اصلی این خودرو است. در ضمن قیمت خودرو چانگان CS35 در مقایسه با خودروهای خارجی بسیار مناسب است. توصیه می کنیم قبل از خرید خودرو چانگان CS35 ابتدا تمامی محتویات آن را قبل از خرید آن بررسی کنید. در این مقاله تصمیم گرفتیم این ویژگی ها را بررسی کنیم. با کارمادیو بمانید!

بررسی ویژگی های Changan CS35

چانگان CS35 جزو خودروهای جمع و جور شهری با بهترین امکانات است و به هیچ وجه شما را ناامید نخواهد کرد. اگرچه ظاهر چانگان CS35 به جذابیت ام وی ام نیست، اما در عین حال می تواند رضایت شما را جلب کند. در مجموع، این خودرو یک کراس اوور بی تقاضا و کم حاشیه با ارگونومی قابل قبولی است که هنگام رانندگی شما را خسته نمی کند.

شتاب و هندلینگ این خودرو متوسط ​​است. و با استفاده از آن به صورت روزانه مشکلی نخواهید داشت. این خودرو فضای کافی برای یک خانواده کوچک دارد. از دیگر مزیت های چانگان CS35 می توان به عواملی چون پشتیبانی از شبکه خدمات سایپا، فرمان برقی روان اشاره کرد. و مصرف سوخت خوب.علاوه بر این، چانگان CS35 4 ستاره ایمنی را از CNCAP چین دریافت کرده و ایربگ های جانبی نیز با فرمت تمام اتوماتیک به بازار آمده اند. اگرچه برخی از رقبای این خودرو ایربگ جانبی ندارند. اما این یک مزیت برای Changan CS35 نیز هست.

با وجود نکاتی که به آن اشاره کردیم، شاید تعجب کنید که چرا این خودرو محصولی لوکس محسوب نمی شود و در رده میان رده قرار می گیرد؟ گیربکس 4 سرعته اتوماتیک این خودرو از نسخه قدیمی است و با وجود هماهنگی و تراکم با موتور، عملکرد خوبی ندارد. این خودرو همچنین فاقد تجهیزاتی مانند نمایشگر مرکزی، ESP، تهویه مطبوع اتوماتیک و برخی امکانات رفاهی دیگر است. استفاده از پلاستیک های بی کیفیت برای طراحی داخلی یکی دیگر از عواملی است که در این زمینه می توان به آن توجه کرد. پلاستیک های خشک به کار رفته این خودرو را ارزان جلوه می دهد.

طراحی داخلی چانگان CS35 (داشبورد).

طراحان سعی کرده اند در فضای داخلی کابین چانگان CS35 از ترکیب المان های قوی با بهترین ویژگی ها استفاده کنند تا رضایت تمامی مشتریان با سلایق مختلف را جلب کنند. به عنوان مثال از چراغ های اسپرت در پشت آمپلی فایر استفاده کردند که در ترکیب با یک چرخ سه چرخ با خطوط مواج ترکیبی بسیار زیبا و مدرن به وجود آورد. آنها از تهویه در کنار کنسول استفاده می کنند، اما فضای داخلی خودرو احساس قدرت را در ذهن شما ایجاد می کند. با توجه به این توضیحات، رضایت کاربران از خودروی چانگان CS35 بسیار بالاست.

فضای این خودرو نسبت به سایز بدنه آن قابل قبول است و 4 سرنشین بزرگسال می توانند به راحتی داخل آن بنشینند. ظرفیت راحت افراد در خودرو کمی از فضای صندوق عقب کاسته شده است.

طراحی ماشین چانگان CS 35

اگرچه این خودروی چینی ظاهری نسبتا ساده دارد اما در عین حال هماهنگی زیادی در قطعات آن وجود دارد. طراحان در ساخت چانگان CS35 از طراحی ساده ای استفاده کرده اند و از المان های ساده و ظریف به بهترین شکل برای ساخت این خودرو استفاده کرده اند. طراحی اغراق آمیز و زرق و برق های غیر ضروری را در این خودرو نخواهید یافت.

اندازه گیری های انتخاب شده برای چراغ ها، جلو پنجره و اندازه قطعات هماهنگی خاصی بین قطعات ایجاد کرده و تناسب خودرو را حفظ کرده است.

ویژگی های اصلی Changan CS35

موتور این خودرو موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ DOHC می باشد. این موتور می تواند 113 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 160 نیوتن در 4000 دور در دقیقه تولید کند. سایر ویژگی های Changan CS35 عبارتند از:

نام خودرو: چانگان CS35

کشور سازنده خودرو: چین

سال ساخت: 2013

موتور: 4 سیلندر و 16 سوپاپ

حجم موتور: 1598 سی سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال نیرو: برعکس گذشته

حداکثر قدرت: 123 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 160 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

گیربکس: 4 سرعته اتوماتیک

شتاب 0 تا 100: 15 ثانیه

حداکثر سرعت: 180 کیلومتر بر ساعت

وزن: 1290 کیلوگرم

ابعاد در میلی متر: طول 4160 و ارتفاع 1670

از دیگر امکانات این خودرو می توان به سانروف، کروز کنترل، رینگ های آلیاژی 17 اینچی، کامپیوتر سفری، تنظیم صندلی راننده، تکیه گاه وسط عقب، تهویه مطبوع، کنترل از راه دور، چراغ مطالعه و غیره اشاره کرد.

نتیجه

چانگان CS35 یکی از خودروهای چینی است که در سال 2013 به بازار عرضه شد و سپس چین این خودرو را به ایران فروخت. ظاهر و ظاهر این خودرو بسیار زیباست و تمامی اجزای آن به خوبی با هم ادغام شده اند. خودروی چانگان CS35 از امکانات مختلفی بهره می برد که باعث می شود کاربران در آن احساس راحتی کنند.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی