شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

پنجره هافمن

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵ ق.ظ

 


اکنون می توانید پنجره های هافمن را در بسیاری از آگهی های بازرگانی بشنوید و ببینید. یکی از بهترین راه‌ها برای عایق‌سازی ساختمان در برابر صدا، سرما و گرما استفاده از درب‌ها و پنجره‌های UPVC دوجداره است. در و پنجره های دوجداره هافمن به طور قابل توجهی از خروج گرما جلوگیری می کند.

با پولی که در قبوض گرمایشی خود (برق و گاز) صرفه جویی می کنید، به سرعت هزینه شیشه دوجداره را جبران خواهید کرد. این یک سرمایه گذاری هوشمندانه و خوب برای محیط زیست است

معرفی پنجره های دوجداره هافمن و هافمن

شرکت هافمن به عنوان اولین تولید کننده پروفیل لاستیکی و سری 70 در ایران با استفاده از مدرن ترین امکانات و واحدهای صنعتی شناخته می شود.

پنجره های دو جداره هافمن گزینه های بسیار متنوعی را از نظر نوع، ضخامت و اندازه ارائه می دهند. اکثر گزینه های پنجره و پروفایل هافمن تحت ضمانت نامه معتبر و طولانی مدت هستند.

هافمن تولید کننده پروفیل های UPVC با استانداردهای جهانی و تکنولوژی روز در تبریز با خط تولید 6000 متر مربع و چهار خط اکسترودر در سال 1395 شروع به کار کرد.

ظرفیت اولیه تولید هافمن 7200 تن بود اما در سال های 1393 و 1394 در برنامه توسعه این شرکت پنج خط تولید جدید به خط تولید اضافه شد و ظرفیت سالانه به 17000 تن افزایش یافت.

پنجره و پروفیل UPC هافمن یکی از بهترین و محبوب ترین پروفیل های درب و پنجره در ایران می باشد. هافمن با بهره مندی از سال ها تلاش، تجربه و تخصص خانواده خود، محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده است.

پروفیل های UPVC

پروفیل upvc هافمن در برابر تغییرات دما، آلودگی، نور مستقیم خورشید و رطوبت بسیار مقاوم است و همین ویژگی این محصول را برای استفاده در موقعیت های جغرافیایی مختلف مناسب می کند. هافمن دارای 25 سال گارانتی، امکان نصب شیشه 24 میلی متری و کنترل وزن شیشه سنگین در ساختار شیشه دوجداره و پنجره سه گانه می باشد.

هزینه پروفیل UPVC هافمن

اطلاعات در و پنجره هافمن را می توان یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین محصولات موجود در بازار دانست. این پروفایل به دلیل کیفیت استثنایی و قیمت مناسب به عنوان یک برند محبوب در بازار اطلاعات شناخته می شود. برای اطلاع از هزینه اطلاعات UPVC هافمن می توانید با کارشناسان هافمن تماس بگیرید.

انواع پروفیل و پنجره دوجداره هافمن

سگ ارسال بسته هافمن

با توجه به تعداد برندهای موجود در بازار شیشه دوجداره ایران، یکی از عواملی که بر کیفیت محصول تاثیر می گذارد، قیمت مناسب آن است.

اگر کیفیت محصولات پروفیل هافمن را در نظر بگیرید و آن را با سایر محصولات مقایسه کنید، متوجه می شوید که قیمت شیشه دوجداره هافمن نسبت به رقبای خود مقرون به صرفه تر است.

یکی دیگر از نکات مهمی که باید در نظر بگیرید کیفیت مواد اولیه، نوع ساخت و طراحی زیبای محصولات است.

همه این موارد در قیمت نهایی محصول تاثیر دارند، اما پنجره های دوجداره هافمن برای جلب رضایت مشتریان قیمت مناسبی دارند.

پنجره دوجداره هافمن پس از نصب

پروفیل پنجره دوجداره هافمن با کیفیت

مطمئناً مهمترین نکته در انتخاب پنجره دوجداره نوع و کیفیت پروفیل پنجره دوجداره است. البته انتخاب یک پروفایل خوب برای ویندوز کار سختی است و نیاز به توجه و تامل زیادی دارد.

مدل پروفایل هافمن یکی از محبوب ترین ها در بین معماران است. بدون شک شهرت خوب پنجره هافمن در بازار بی نظیر است.

شرکت پروفیل هافمن با استفاده از متخصصان مجرب و کارآمد در این زمینه و با توجه به علم روز دنیا در این صنعت قادر به تولید با بهترین کیفیت پروفیل می باشد. پنجره های Des Hoffman دارای مقاومت، استحکام و عایق بالایی در سطح جهانی هستند.
 

آزمایشگاه پنجره هافمن

پنجره upvc هافمن در هر مرحله از تولید توسط واحد کنترل کیفیت آزمایشگاه هافمن تست می شود. مراحل تست و کنترل کیفیت در آزمایشگاه هافمن به شرح زیر است:

1- تست رنگ، ثبات رنگ و مشخصات روشنایی در آزمایشگاه

2-تست قدرت اطلاعات از طریق تست ضربه بار

3- پروفیل وارونگی حرارتی برای مقاومت در برابر گرما و سرما

4- تست و مقاومت در برابر ضربه

5. تغییرات ظاهری پروفیل ها در دمای 150 درجه سانتی گراد

6- گوشه های جوش و پروفیل پنجره هافمن

هافمن در ادامه این مراحل توانست گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاهی را از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران دریافت کند و به عنوان یک واحد نمونه از سوی اداره استاندارد شناخته شود.
 

مشاهده رفرنس: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی