شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

پمپ کارواش صنعتی

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۸:۲۶ ب.ظ


شایان ذکر است که کارواش صنعتی وسیله ای کاربردی است. این وسیله یکی از نمادهای پیشرفت بشر است و کمک زیادی به بهتر شدن کارها می کند. پمپ کارواش ماشین، تهویه مطبوع یا سایر دستگاه های ما را ظرف 10 تا 15 دقیقه شستشو و رسوب زدایی می کند. علاوه بر این، در بیشتر موارد می توانید از کارواش خانگی استفاده کنید و زمان و انرژی خود را از خانه خارج نکنید. این دستگاه کارآمد باعث صرفه جویی در آب و زمان شما می شود. از آنجایی که فشار آب را بسیار بالا می‌برد، در این صورت سرعت کار شما افزایش می‌یابد و بدون اتلاف وقت، ماشین یا وسیله دیگری را می‌شوید. از سوی دیگر، با استفاده از دسته لنس می‌توانید تمام قسمت‌های باریک، منحنی و آن‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت است را به راحتی تمیز کنید. انواع و قیمت پمپ کارواش های صنعتی را می توانید از فروشندگان مطمئن این دستگاه ها جویا شوید.

انواع پمپ کارواش صنعتی

به خاطر داشته باشید که پمپ های کارواش به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. دسته اول پمپ های جابجایی مثبت و گریز از مرکز شامل پمپ های پیستونی، پمپ های دنده ای، پمپ های دیافراگمی، پمپ های دوز، پمپ های پریستالتیک، پمپ های لوبی، پمپ های منو، پمپ های بشکه، پمپ های مغناطیسی و شیمیایی، پمپ های گل، پمپ های خانگی، شامل طبقات می باشد. پمپ ها، پمپ های صنعتی، آب و فاضلاب، خود پرایمینگ، سانتریفیوژهای افقی و عمودی، پمپ های شناور چند مرحله ای و ... نیز در دسته دوم قرار می گیرند. البته از پمپ ها برای آب گرم یا سرد، برق، بنزین یا گازوئیل استفاده می شود.

فشار خروجی آب در کارواش خانگی حدود 70 تا 170 بار و در کارواش صنعتی 200 بار می باشد. پمپ ها دارای لوازم جانبی مانند گیج فشار، شیر فشار شکن، تفنگ، لنج، آکومولاتور و فیلتر پمپ پیستونی هستند. جنس بدنه آن ها نیز بسته به کارکرد و شرکت تولید کننده انواع مختلفی مانند استیل و برنز دارد. اجزای پمپ کارواش شامل: پیستون، سیلندر، صفحه زاویه دار، صفحه شیاردار، محور متحرک و کنترل کننده پیستون می باشد. انواع و قیمت پمپ های کارواش صنعتی در دفترچه راهنمای آنها ذکر شده است.

تفاوت پمپ کارواش صنعتی با پمپ کارواش خانگی

لازم به ذکر است موتورهای کارواش صنعتی از نوع القایی بوده و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند و همچنین دارای طول عمر و قدرت بالایی می باشند. اما موتور کارواش خانگی از نوع کلکتوری است. به طور کلی تمامی اجزای یک کارواش صنعتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال، جنس سرسیلندر در کارواش های صنعتی برنج است، در حالی که در کارواش های خانگی از آلومینیوم یا برنج درجه یک ساخته می شود. معمولا فشار کارواش خانگی تا 110 با دبی کم است، اما کارواش های صنعتی تا 200 بار فشار دارند. بنابراین پیستون های آن از جنس سرامیک می باشد تا در استفاده مداوم فرسوده نشوند.
https://ajdarkala.ir/industrial-car-wash-pump/
بیاد داشته باشیم که پمپ کارواش با سرعت 100 بار به برق تک فاز متصل می شود; با این حال، برای استفاده بیشتر باید از برق سه فاز استفاده شود. زیرا برق تک فاز توان کافی برای راه اندازی دستگاه را ندارد. به طور کلی شستن ماشین در خانه بهتر از استفاده از شیلنگ است.

کاربرد پمپ کارواش صنعتی

در طبقه بندی دیگر ماشین لباسشویی ها را می توان به سه گروه صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم کرد که از نظر قدرت موتور و فشار بار الکتریکی با هم تفاوت دارند. از کاربردهای مهم کارواش‌های صنعتی می‌توان به شستشوی آهک، تمیز کردن روغن، تمیز کردن رنگ، شستشوی تجهیزات و تأسیسات صنعتی اشاره کرد. از جمله این تاسیسات صنعتی می توان به پتروشیمی، نفت، گاز، تولید لوله و سرامیک اشاره کرد. همچنین از این کارواش علاوه بر ماشین لباسشویی می توان برای مصارف خانگی به عنوان مثال برای کف سالن، خانه، راهرو، پارکینگ و همچنین سطوح سنگی، سیمانی، آجری و حتی شیشه ای استفاده کرد. پمپ کارواش یا جت آب که داخل آن پمپ پیستونی است و می تواند سقف ها، پیاده روها، سطل های زباله بزرگ، ترازو استخر و غیره را تمیز کند. این ماشین لباسشویی است که به راحتی قابل شستشو است.

تابلوهای کارواش برای استفاده بهتر

برای بهتر و دقیق تر شدن هر دستگاه اختصاراتی نوشته شده است. بهتر است معنی آنها را بدانیم. برای مثال GPM مخفف فشار آب است. هر چه فشار آب هنگام شستشو بیشتر شود، زمان تمیز کردن کمتر PSI مخفف فشار بار الکتریکی است و فشار وارد شده به موتور دستگاه را نشان می دهد. سرانجام، نتایج GPM و PSI قدرت پاک کنندگی تجهیزات را نشان می دهد.

واشرهای تحت فشار و پمپ های مخصوص کارواش ها و کارخانه ها

در این مقاله اطلاعات کامل و مفیدی در رابطه با کارواش های صنعتی، انواع و دسته بندی های مختلف، کارایی پمپ های کارواش کارآمد، تفاوت انواع صنعت بر اساس کشور و انواع زیر صنعت گردآوری کرده ایم. میتونی جواب بدی اگر سوالی دارید، مدلی را انتخاب کنید و آن را اعمال کنید. لازم به ذکر است که انواع و قیمت موتورهای کارواش صنعتی توسط سازمان بازرگانی معروف آب نیرو ارائه می شود.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی