شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

ویژگی های ماشین ظرفشویی خوب

جمعه, ۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ


یک ماشین ظرفشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اکثر ماشین های ظرفشویی مدرن سناپویان بر اساس اصول مشابه کار می کنند. ظروف کثیف در داخل قفسه های دستگاه قرار می گیرند و با آب نما اسپری می شوند تا چربی و ذرات غذا از بین برود. پس از شستن ظروف، آب باقیمانده به سیستم زهکشی آشپزخانه باز می گردد. عملکردهای استاندارد تقریباً در همه انواع ماشین های ظرفشویی مانند قفسه های ظرفشویی، سیستم های جت آب و بازوهای اسپری وجود دارد. با این حال، ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که می تواند کارایی شستشوی ظروف را بهبود بخشد. در عین حال، این ویژگی ها آنقدر راحت هستند که ارزش هزینه اضافی را دارند.

مواد لوله

مدل های قدیمی ماشین ظرفشویی معمولا از یک پوشش فلزی نازک بر روی لوله های خود استفاده می کنند، اما این پوشش فلزی با گذشت زمان ترک خورده و خورده می شود. ماشین‌های ظرفشویی مدرن دارای لوله‌های پلاستیکی یا لوله‌های ضد زنگ هستند. پلاستیک نسبتاً بادوام است، اما فولاد ضد زنگ یا فولاد ضد زنگ بهتر به نظر می‌رسد زیرا لرزش و ارتعاش کمتری ایجاد می‌کند و امکان چرخه‌های ضدعفونی فوق‌العاده گرما را فراهم می‌کند.

بازوها و نازل های اسپری را بشویید

همه واشرها دارای جت هایی با موقعیت خاص هستند که در طول چرخه شستشو آب را پاشش می کنند. بازوی شستشو همچنین دارای سوراخ هایی است که آب را از هر طرف فشار می دهد تا اطمینان حاصل شود که آب به سطح همه ظروف می رسد. یک ماشین لباسشویی ممکن است یک یا سه واشر داشته باشد. برخی از مدل ها دارای بازوی شستشو هستند که پشت سر هم از وسط بالا می رود و می چرخد. این بازوهای شستشو در مرکز برج قرار می گیرند که سوراخ های کوچکی دارد و آب را به همه جا می پاشد.

چرخه های شستشو

مدل های مختلف ماشین ظرفشویی چرخه های شستشوی متفاوتی را ارائه می دهند. برخی افراد فقط از ساده ترین روش های شستشو استفاده می کنند. بنابراین، پرکاربردترین چرخه‌های شستشوی ملایم، معمولی و قوی هستند. با این حال، ممکن است علاقه مند به استفاده از برنامه های تمیزکننده اضافی باشید که بهترین نتایج را ارائه می دهند، به ویژه برنامه هایی که برای قابلمه ها و تابه ها، چینی های خوب و ظروف شیشه ای هستند. اگر می‌خواهید ظروف تمیزی را تحویل دهید، احتمالاً می‌خواهید از یک برنامه شستشوی ملایم برای لیوان‌های ظریف و یک برنامه شستشوی قوی برای ظروف بسیار کثیف استفاده کنید. از چرخه های شستشوی پیشرفته برای تمیز کردن لکه های نوشیدنی، شیشه ناهموار و باقی مانده مواد غذایی استفاده کنید. بنابراین، قبل از خرید ماشین ظرفشویی، تصمیم بگیرید که کدام برنامه تمیز کننده برای آن نیاز دارید. اگر معمولاً همه ظروف خود را به یکباره در ماشین ظرفشویی قرار می دهید، احتمالاً نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای چرخه های شستشوی اضافی ندارید.

چرخه های ضد عفونی

بسیاری از مدل های ماشین ظرفشویی دارای چرخه های ضدعفونی کننده هستند که توسط بنیاد ملی علوم تایید شده است. ماشین ظرفشویی می تواند آب را تا 160 تا 165 درجه فارنهایت گرم کند که برای پاک کردن کامل کثیفی ها از ظروف کافی نیست، اگرچه بسیاری از باکتری های رایج را از بین می برد. اگر بچه‌های کوچک دارید، این چرخه ضدعفونی به از بین بردن انواع باکتری‌ها کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند با هر چرخه شستشو یک ظرف تمیز و سالم داشته باشید.

دیر شروع میشه

اگر تا به حال یک ماشین ظرفشویی پر سر و صدا داشته اید، می دانید که بهتر است آن را در اواخر شب یا روزهای دیگر روشن کنید. اگر نمی‌خواهید مزاحم خانواده‌تان شوید، بسیاری از برندهای ماشین ظرفشویی ویژگی‌های تاخیر در شروع کار را طراحی کرده‌اند تا شستشوی ظروف را به زمان دیگری موکول کنند. به این ترتیب می توانید چرخه شستشو را در زمانی که می خواهید برنامه ریزی کنید و مطمئن خواهید بود که اجرا می شود.
 

نیمی از بار را بشویید

همه ما می دانیم که کم بار کردن ماشین ظرفشویی باعث هدر رفتن انرژی و آب می شود. اما با یک برنامه نیم بار می توانید ظرف های کمتری را با مقدار مورد نیاز آب بشویید. این ویژگی بسیار مفید است زیرا گاهی اوقات ممکن است بارگیری کامل ماشین ظرفشویی امکان پذیر نباشد.

سنسورهای هوشمند سطوح پایین را تشخیص می دهند

ماشین های ظرفشویی در شستن ظروف به تنهایی خوب نیستند، اما با ویژگی های دقیق می توانند این کار را به خوبی انجام دهند. این ماشین ظرفشویی از حسگرهای هوشمند برای تشخیص خودکار سطوح کثیفی و تنظیم مقدار آب و مواد شوینده مورد نیاز برای تمیز کردن استفاده می کند. اگر ظروف بسیار کثیف هستند، ماشین ظرفشویی شدت جت آب را افزایش می دهد تا آنها را کاملا تمیز کند. اگر ظروف خیلی کثیف نباشند، ماشین ظرفشویی سیکل‌های شستشوی کوتاه‌تری را برای صرفه‌جویی در هزینه‌های آب و انرژی فراهم می‌کند. با این سیستم بسیار کارآمد، خانواده ها می توانند تا 600 گالن آب در سال ذخیره کنند.

قفسه های انعطاف پذیر

شستن ظروف بزرگ و ظروف بدون قفسه های قابل تنظیم می تواند یک چالش واقعی باشد، اما اگر قفسه های ماشین ظرفشویی قابل تنظیم باشند، می توانید از فضا برای قرار دادن ظروف خود نهایت استفاده را ببرید و اطمینان حاصل کنید که آب به تمام سطوح ظروف می رسد. اعلام وصول. استفاده از بسیاری از ماشین های ظرفشویی امروزی آسان است و قفسه های آنها کاملاً انعطاف پذیر است. ایجاد فضای بیشتر بارگیری کانتینرها را بسیار آسان تر می کند و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

شستشوی کمکی

بسیاری از کاربران ماشین ظرفشویی برای پاک کردن کامل لکه های مواد شوینده، قرص های خاصی را به هر چرخه شستشو اضافه می کنند. برخی از مدل های ماشین ظرفشویی این کار را بسیار ساده کرده اند و کافی است یک بطری کامل از قرص ها را در یک فضای تعبیه شده مخصوص قرار دهید تا دستگاه به طور خودکار هر بار مقدار مناسب را توزیع کند. این ویژگی هر بار که ماشین ظرفشویی را روشن می کنید به طور خودکار این شستشوی اضافی را فعال می کند.

دو عدد پمپ آب

ماشین ظرفشویی با دو پمپ آب، یکی برای شستشو و دیگری برای تخلیه، کم صداتر، کارآمدتر و به طور کلی عمر طولانی تری دارند. بنابراین با این دو پمپ آب نه تنها نظافت فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد، بلکه به خود و خانواده خود نیز آرامش می دهید.

بنابراین لازم نیست نگران انتخاب خدمات ظرفشویی بوش باشید. اگر این مقاله را با دقت بخوانید و به ویژگی های مورد نیاز خود فکر کنید، می توانید انتخاب های خود را محدود کنید و ماشین ظرفشویی مناسب خود را انتخاب کنید و سالیان سال رضایت کامل را داشته باشید. از آن استفاده کنید.
 

 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی