شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

نکات و شرایط مهم مهاجرت به ترکیه

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

 در سال های اخیر ترکیه به دلیل پیشرفت های چشمگیر در بخش های اقتصادی و فرهنگی به یکی از کشورهای پیشرو در زمینه مهاجرت در جهان تبدیل شده است. به همین دلیل هر ساله مهاجران زیادی از کشورهای مختلف این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

سبک زندگی مردم ترکیه شباهت زیادی به سبک زندگی ایرانی ها دارد به همین دلیل این کشور توجه بسیاری از ایرانیان را برای مهاجرت به خود جلب کرده است.

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند می توانند از روش های مختلفی برای اخذ ویزا و اقامت استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های مهاجرت به ترکیه تا انتها با شرکت مهاجرتی شاهان همراه باشید.

مهاجرت به ترکیه

شرایط مهاجرت به ترکیه بسته به اینکه فرد چه روشی را برای مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه انتخاب کند متفاوت خواهد بود. اما برخی از شرایط کلی مهاجرت به این کشور از همه نظر یکسان است.

به عنوان یکی از شرایط ضروری برای مهاجرت می توان به سرمایه کافی اشاره کرد. اگر فردی شغلی با درآمد خوب پیدا کند، الزامی به ارائه گواهی تمکین مالی ندارد. از دیگر شرایط مهاجرت به ترکیه می توان به مدرک زبان ترکی، بیمه، سابقه بد، ارائه پاسپورت و ... اشاره کرد.

با ویزای تحصیلی در ترکیه فرد می تواند پس از چهار سال تحصیل و یک سال کار برای اقامت دائم اقدام کند. راه های مختلفی برای اخذ اقامت ترکیه وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای اخذ اقامت انتخاب کنید.

هزینه مهاجرت به ترکیه چقدر است؟

افراد زیادی از ایران، گرجستان، آذربایجان و ارمنستان به این کشور مهاجرت کرده اند و کشورهای مذکور بیشترین حجم مهاجرت به ترکیه را دارند.

مهاجران می توانند از طریق تحصیل، اشتغال، سرمایه گذاری، خرید خانه و غیره برای اجازه اقامت ترکیه اقدام کنند. کسانی که قصد مهاجرت از طریق کار به این کشور را دارند نیاز به پیشنهاد شغلی دارند، می توان پس از 5 سال کار در ترکیه برای اجازه اقامت دائم اقدام کرد.

هر روشی برای اخذ اقامت ترکیه هزینه های متفاوتی دارد، بنابراین نمی توان به طور دقیق گفت که هزینه مهاجرت به ترکیه چقدر است، اما هزینه مهاجرت به طور کلی شامل خرید یا اجاره خانه، بلیط هواپیما، ارسال اثاثیه می شود. . یا خرید مبلمان در ترکیه، خرید هر ماه در ... قیمت خانه در استانبول با شهرهای دیگر ترکیه متفاوت است، برای خرید یا اجاره خانه در استانبول هزینه بیشتری خواهید پرداخت.

یکی دیگر از مشکلاتی که ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده ارسال اثاثیه منزل و مشکلاتی است که با آن روبرو هستید اما با استفاده از روش های موثری که ما ارائه می دهیم می توانید به راحتی کالاهایی از جمله اثاثیه منزل را به ترکیه ارسال کنید.

همچنین قوانین مهاجرت به ترکیه برای هر یک از این روش ها متفاوت است. بنابراین، شما باید تصمیم بگیرید که چگونه اقامت خود را دریافت کنید و تمام شرایط آن را رعایت کنید. برای کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند توصیه می کنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی مقاله چند ساعت قبل از پرواز به فرودگاه را مطالعه کنند.

به طور کلی پول مورد نیاز برای مهاجرت به ترکیه از منابع مختلف به شرح زیر است.

حرکت از طریق کار

برای مهاجرت کاری به ترکیه به 6152.70 لیر لیر نیاز دارید اما برای یک سال کار به 615.20 لیر لیر و برای دریافت اقامت کاری دائم به 615.70 لیر لیر نیاز دارید.

مهاجرت از طریق تحصیل

هزینه های دانشگاه های دولتی و خصوصی در ترکیه متفاوت است. یک دانشگاه دولتی از 1000 تا 4000 یورو پرداخت می کند، در حالی که یک دانشگاه غیردولتی و خصوصی به 20000 یورو در سال نیاز دارد. اما به طور کلی ارزان ترین راه برای مهاجرت به ترکیه اخذ اقامت دانشجویی می باشد.

از طریق ازدواج

افرادی که از طریق ازدواج به ترکیه مهاجرت می کنند باید بدانند که فرد باید در این کشور زندگی کند. هزینه زندگی در ترکیه برای هر نفر از 2500 تا 3000 می باشد.

مهاجرت به روش سرمایه گذاری

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک یکی از پرطرفدارترین روش ها می باشد. سرمایه گذاری در ترکیه را می توان با خرید ملک، خانه یا ثبت شرکت انجام داد. برای خرید خانه در این کشور تقریباً به 250000 دلار نیاز دارید.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی