شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

ماسک صورت مصنوعی برای پوست های خشک

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۹:۴۴ ق.ظ

ماسک صورت مخصوص پوست های خشک و حساس + ماسک آبرسان نام یکی از مطالب سایت الانت می باشد. در این مطلب با شما در مورد ماسک های خانگی برای پوست های خشک صحبت کرده ایم. امیدواریم مفید و مفید واقع شود.


در دو:
قبل از قرار دادن ماسک روی صورت و اعضای بدن، مطمئن شوید که حساسیت ندارد. مقدار کمی از ماسک را به مدت بیست دقیقه روی مچ دست یا دست قرار دهید، سپس بشویید. علائم آلرژی بعد از بیست و چهار تا چهل و هشت ساعت ظاهر می شود، بنابراین یک یا دو روز صبر کنید و اگر پوست شما هیچ حساسیتی نشان نداد از ماسک استفاده کنید.


طرز تهیه ماسک صورت برای پوست های خشک
یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در فصل زمستان با آن مواجه هستند، خشکی پوست است که ناشی از خشکی هوا در فصل زمستان است. هنگامی که پوست خشک و پوسته پوسته می شود، زیبایی و طراوت خود را از دست می دهد. در صورت بروز این مشکل بهترین راه حل استفاده از ماسک های طبیعی و خانگی است. این ماسک ها را به راحتی می توانید با موادی که در خانه دارید درست کنید و از نتایج عالی لذت ببرید. با استفاده از این ماسک رطوبت را به پوست خود باز می گردانید و پوست خود را درخشان و نرم می کنید.


ماسک صورت با آووکادو و عسل
برای تهیه این ماسک به آووکادو، عسل و گلاب نیاز دارید. هر 3 ماده تشکیل دهنده این ماسک برای پوست های خشک موثر است. گلاب پوست را تسکین می دهد و قرمزی را کاهش می دهد. همچنین خاصیت آنتی باکتریال دارد و پوست را مرطوب می کند. عسل پوست شما را زیبا و تمیز می کند زیرا یک لایه بردار طبیعی است و سلول های مرده پوست را از بین می برد. آووکادوی موجود در این ماسک حاوی چربی های سالم است و پوست خشک را تسکین می دهد.


نحوه درست کردن
آووکادو را از وسط نصف کنید. 1 قاشق چایخوری از مرکز میوه بردارید و آن را له کنید. 1 قاشق چایخوری گلاب و 1 قاشق چایخوری عسل را به آووکادوی له شده اضافه کنید و مخلوط کنید. مخلوط حاصل را به مدت 10-15 دقیقه روی صورت قرار دهید. پس از این مدت صورت خود را با آب ولرم بشویید و خشک کنید.


دوباره و دوباره؟
ماسک آووکادو و عسل یکی از بهترین انتخاب ها برای پوست های خشک و آسیب دیده است زیرا حاوی 3 ماده مغذی است که پوست شما را تقویت و زیبا می کند. می توانید هفته ای یکبار از این ماسک استفاده کنید. قبل از استفاده از ماسک روی صورت خود مطمئن شوید که هیچ حساسیتی وجود ندارد.


ماسک هندوانه و عسل برای پوست های خشک
هندوانه میوه ای شیرین و لذیذ است که حاوی درصد بالایی آب است به دلیل آب زیاد این میوه تابستانی برای پوست های خشک مفید است هندوانه با وجود لیکوپن زبری و خشکی پوست را کاهش می دهد هندوانه برای جوانسازی پوست نیز استفاده می شود. سرشار از ویتامین C است اگر پوست شما پوسته پوسته می شود، آب هندوانه را توصیه می کنیم زیرا حاوی ویتامین A است و برای پاکسازی و شادابی پوست و جلوگیری از لایه برداری پوست عالی است.


طرز تهیه
برای تهیه این ماسک به یک قاشق غذاخوری آب هندوانه و یک قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید. آب هندوانه و عسل را خوب مخلوط کنید. مخلوط به دست آمده را روی پوست صورت بمالید و حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید سپس صورت را بشویید و با آب تمیز کنید.
چندین بار ؟


ماسک هندوانه و عسل یک ماسک عالی برای تجدید و آبرسانی پوست است و انتخابی مناسب برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن و خشکی پوست محسوب می شود. از این ماسک می توانید دو تا سه بار در هفته استفاده کنید. قبل از استفاده از ماسک روی پوست صورت، مطمئن شوید که هیچ حساسیتی وجود ندارد.
شیر سلول های مرده پوست را نرم کرده و از بین می برد. همچنین تیرگی و لکه های پوست را از بین می برد و پوست را روشن و درخشان می کند. زردچوبه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی که دارد برای پوست های خشک مناسب است. استفاده از زردچوبه پوست را مرطوب و نرم می کند. زردچوبه همچنین پوست را روشن و روشن می کند. این ماسک برای افرادی که به لبنیات حساسیت دارند مناسب نیست.

 

چندین بار؟ فاطمه حبشی
ماسک زردچوبه و شیر خاصیت مرطوب کنندگی و شفاف کنندگی پوست دارد. با استفاده از این ماسک پوست شما نرم و مرطوب و همچنین روشن و زیبا می شود. از این ماسک می توانید دو بار در هفته استفاده کنید. قبل از قرار دادن ماسک روی پوست صورت، مطمئن شوید که هیچ حساسیتی وجود ندارد. 


ماسک زرده تخم مرغ برای پوست خشک
اگر به دنبال ماسک خانگی برای پوست های خشک هستید، تخم مرغ را معرفی می کنیم. تخم مرغ یکی از موادی است که هم برای پوست خشک و هم برای پوست چرب مفید است. تخم مرغ از دو قسمت تشکیل شده است: سفیده و زرده. سفیده تخم مرغ برای پوست چرب مفید است زیرا چربی اضافی پوست را از بین می برد، اما زرده اثر معکوس دارد. زرده تخم مرغ برای از بین بردن خشکی پوست استفاده می شود زیرا حاوی چربی های مرطوب کننده با خاصیت مرطوب کنندگی است.


طرز تهیه ماسک خانگی برای پوست خشک
برای تهیه این ماسک به یک قاشق عسل و یک عدد زرده تخم مرغ نیاز دارید. ابتدا زرده را از سفیده جدا می کنیم. زرده ها را با چنگال خوب بزنید سپس عسل را اضافه کنید. زرده تخم مرغ و عسل را خوب مخلوط کنید. مخلوط را روی صورت بمالید. بعد از 10-15 دقیقه صورت خود را با آب بشویید.


چند بار؟
ماسک تخم مرغ و عسل یک ماسک آبرسان برای پوست های خشک است و می توان آن را یک یا دو بار در هفته استفاده کرد. قبل از استفاده از ماسک روی پوست صورت، مطمئن شوید که هیچ حساسیتی وجود ندارد.
ماسک هندوانه و ماست برای پوست های خشک


یکی دیگر از ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده مناسب برای پوست های خشک ماست و هندوانه است. هندوانه به دلیل داشتن آب زیاد به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی در نظر گرفته می شود. ماست همچنین یک مرطوب کننده طبیعی است و به روشن شدن و لطافت پوست شما کمک می کند. ماست به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی که دارد خشکی پوست را بهبود می بخشد.


ماست و پوست خشک
ماست یکی از موادی است که به عنوان مرطوب کننده استفاده می شود زیرا به آرامی پوست را لایه برداری و آبرسانی می کند. وقتی پوست خشک می شود خارش می کند. ماست به دلیل وجود اسید لاکتیک، باکتری ها و میکروب هایی که باعث خارش پوست می شوند را از بین می برد.


طرز تهیه ماسک خانگی برای پوست های خشک
برای تهیه این ماسک به دو قاشق آب هندوانه و یک قاشق ماست نیاز داریم. آب هندوانه و ماست را خوب با هم مخلوط کنید. مخلوط را روی صورت خود بگذارید و 15 تا 20 دقیقه صبر کنید سپس صورت خود را با آب تصفیه شده بشویید و تمیز کنید. قبل از قرار دادن ماسک روی پوست صورت، مطمئن شوید که هیچ حسی وجود ندارد.


ماسک موز برای پوست خشک
موز یک مرطوب کننده طبیعی است و برای پوست های خشک مناسب است. همچنین حاوی ویتامین C و بسیاری از مواد مغذی است و برای جوانسازی پوست مفید است. ماسک موز به دو صورت تهیه می شود. می توانید یک موز رسیده را با مقداری عسل مخلوط کرده و حدود بیست دقیقه روی پوست خود بمالید. سپس پوست خود را بشویید و تمیز کنید. راه دیگر این است که این ماسک را با موز، عسل و روغن زیتون درست کنید تا خواص آن افزایش یابد. روغن زیتون پوست را نرم کرده و عمیقاً آن را مرطوب می کند.


چگونه ماسک صورت خانگی برای پوست های خشک تهیه کنیم؟ آموزش پاکسازی پوست در تهران
برای تهیه این ماسک به نصف موز رسیده، یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری روغن زیتون نیاز دارید. برای تقویت اثر آن می توانید یک قاشق چایخوری روغن بادام یا دو قطره روغن ویتامین E را به ترکیب ماسک اضافه کنید. موز، عسل و روغن زیتون را با چنگال خوب مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید. سپس خمیر حاصل را به مدت 10 دقیقه به طور یکنواخت روی صورت بمالید و سپس با آب گرم بشویید و تمیز کنید.


چندین بار؟
ترکیب روغن زیتون با موز و عسل ترکیبی عالی برای مبتلایان به پوست خشک است. با این ماسک نرمی و طراوت را به پوست خود بازگردانید. می توانید هفته ای یکبار از این ماسک استفاده کنید. قبل از استفاده از ماسک روی صورت، مطمئن شوید که هیچ حساسیتی وجود ندارد.


خیار یک ماسک شکر برای پوست های خشک است
خیار یکی از میوه هایی است که در هر خانه ای یافت می شود. خیار برای افرادی که به دنبال یک ماسک خانگی برای پوست های خشک هستند، انتخاب خوبی است. خیار میوه ای پر از خنک کننده است. فقط بوی این میوه به شما احساس آرامش می دهد. خیار یکی از بهترین راه ها برای تهیه ماسک برای پوست های خشک است. پوست خود را با خیار مرطوب و مرطوب کنید و خارش پوست را التیام دهید. خیار یک نرم کننده و مرطوب کننده عالی برای پوست شماست.


طرز تهیه ماسک خانگی برای پوست های خشک
برای تهیه این ماسک به خیار و شکر نیاز دارید. خیار را به دو نیم تقسیم کنید. برای این ماسک فقط به نصف خیار نیاز دارید. پوست را بگیرید و له کنید. سپس یک قاشق شکر اضافه کنید و مخلوط کنید. مخلوط را به مدت 15 دقیقه در یخچال قرار دهید. بعد از این مدت آن را خارج کرده و روی صورت خود بمالید. حدود 10 دقیقه صبر کنید سپس صورت خود را با آب سرد بشویید و تمیز کنید.


چندین بار؟
ماسک خیار پوست خشک را تسکین و مرطوب می کند. می توانید هفته ای دو بار از این ماسک استفاده کنید و تکرار کنید. قبل از استفاده از ماسک روی صورت، مطمئن شوید که هیچ حساسیتی وجود ندارد.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی