شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی


هر از چند گاهی در مورد نصب نشدن قالب وردپرس ژاکت و مشکلاتی که در هنگام نصب تم ها با آن مواجه می شوند سؤالاتی دریافت می کنیم. قبل از هر چیز می خواهم به این نکته اشاره کنم که اگر یک قالب از کشور وردپرس خریداری کرده اید، قالب شما باید با یک بسته نصب آسان ارائه شود که می توانید با چند کلیک روی سایت خود نصب کنید. نحوه نصب بسته های نصب وردپرس را ببینید.

اما اگر قالب شما از وردپرس خریداری نشده است یا نمی خواهید با نصب بسته نصبی، اطلاعات سایت خود را حذف کنید، می توانید از این مقاله برای رفع مشکل حذف نصب شده قالب استفاده کنید.

مشکل نصب نشدن تم وردپرس را برطرف می کند

به طور کلی دلایل زیادی برای عدم نصب قالب وردپرس وجود دارد که در اینجا راه حل های این مشکلات را توضیح می دهم.

هاست شما کوچکتر از اندازه مورد نیاز قالب است!

ابتدا باید هاست خود را بررسی کنید. بررسی فاصله باید از طریق کنترل پنل سرور یا میزبان انجام شود. به عنوان مثال، اگر حجم نمونه شما 50 مگابایت است، باید حداقل 100 مگابایت فضای خالی در دستگاه خود داشته باشید. در چنین مواقعی با مشکل نوشتن دیسک مواجه خواهید شد.

سطوح دسترسی فایل و پوشه به درستی تنظیم نشده است

سطح دسترسی فایل های سایت را به 644، فایل ها را به 755 تغییر دهید مشکل حل می شود. همه فایل ها و زیر پوشه ها باید نصب شوند، نه فقط پوشه اصلی. بهتر است از یک هاست اختصاصی وردپرس استفاده کنید. اگر نمی توانید هاست را تغییر دهید، باید برای هاست خود تیکت صادر کنید تا این کار را برای شما انجام دهد، چون تعداد فایل ها و پوشه ها زیاد است، لازم به ذکر است که هاست شما این کار را از طریق ssh انجام می دهد.

برای دانلود از اینترنت دیگری استفاده کنید

گاهی اوقات اتصال اینترنت شما به سرور میزبان وب سایت شما با مشکل مواجه می شود. با تغییر اینترنت می توان این مشکل را برطرف کرد. بعضی از کاربرا میگن این یعنی چی؟!!!؟؟؟ من از اینترنت پرسرعت با سرعت دانلود 1 گیگ استفاده می کنم (همانطور که گفتم 🙂 ) در جواب می گوییم. ما نمی گوییم که اینترنت ارزان یا کند دارید. گاهی ممکن است اینترنت پرسرعت ارتباط خوب و کاملی با سرورهای میزبان وب نداشته باشد. در این موارد توصیه می کنم برای دانلود از اینترنت LTE موبایل استفاده کنید.

فایل قالب به درستی فشرده نشده است!

گاهی اوقات فروشندگان یا طراحان قالب اصول نصب قالب را نمی دانند و بدون اصول اولیه قالبی را که دریافت می کنید زیپ می کنند. برای مثال وقتی فایل زیپ را باز می کنید باید چندین پوشه دیگر را باز کنید تا پوشه ریشه قالب باز شود و این باعث ایجاد مشکل برای مشتری می شود. بهترین راه برای انجام این کار، یافتن پوشه ای است که فایل style.css و index.php و بقیه فایل های قالب در آن قرار دارند. سپس مستقیماً این پوشه را زیپ کرده و روی افزونه وردپرس نصب کنید.

امیدوارم مراحل بالا مشکل شما را حل کند. اگر مشکل شما با راه حل های زیر حل نشد، لطفا مشکل خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا راه حل جدیدی به این موضوع اضافه کنیم.
 

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی