شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

راهنمای خرید روکش صندلی ماشین با کیفیت و ارزان

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۱۹ ق.ظ


یکی دیگر از لوازم جانبی خودرو روکش صندلی است. ماشین بدون روکش صندلی مانند خانه بدون فرش است. همانطور که خانه بدون فرش خیلی باحال و چشمگیر نیست، ماشین بدون کاپوت هم خیلی زیبا نیست. روکش صندلی های خودرو علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای داخلی خودرو از کثیف شدن و پاره شدن پارچه صندلی خودرو جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های روکش صندلی این است که پس از مدتی قابل جدا شدن، شستشو و استفاده مجدد است.

امروزه در تمامی کشورهای دنیا شرکت های خودروسازی برای خودروهای خود روکش صندلی تولید می کنند. از آنجایی که رنگ بندی روکش صندلی خودرو ممکن است با سلیقه همه افراد و جامعه مطابقت نداشته باشد، روکش صندلی خودرو در سبک ها و رنگ های مختلف تولید و به فروش می رسد. هر مشتری نیز با توجه به سلیقه خود و رنگ سایر لوازم خودرو، رنگ روکش صندلی را تعیین می کند. اگر نگران زیبایی خودروی خود هستید، بهتر است نکاتی را در مورد روکش صندلی خودرو بدانید.

اگر همچنان قصد خرید روکش صندلی خودرو را دارید، به دلیل تنوع مواد و قیمت، خرید چنین وسایلی برای شما سخت است، نگران نباشید. مطالعه این مقاله در مدت زمان کوتاه به شما کمک می کند تا انواع روکش صندلی خودرو را بشناسید و نکات مهمی را که در هنگام خرید روکش صندلی خودرو باید به آن ها توجه کنید را فرا خواهیم گرفت.

روکش صندلی ماشین چیست و چه کاربردی دارد؟

روکش صندلی ماشین که به عنوان روکش صندلی نیز شناخته می شود. در واقع نوعی روکش پارچه یا چرم طبیعی و مصنوعی است که از پارگی و کثیف شدن صندلی خودرو جلوگیری می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول نصب و شستشوی آسان آن است که می توانید در 30 دقیقه درب خودرو را باز کرده و در ماشین لباسشویی با مواد شوینده بشویید.

نوع روکش صندلی:

روکش صندلی پارچه ای: این نوع روکش توسط شرکت سازنده خودرو طراحی و دوخته می شود. در تمامی مدل ها رنگ و طرح یکسانی دارد. این روکش ها به گونه ای به صندلی ماشین دوخته می شوند که قابل جدا شدن و شستشو نباشند. این روکش ها با توجه به طراحی فنی ساخته شده اند که همیشه مورد علاقه بسیاری از افراد جامعه است. نام دیگر این روکش ها تزئینی است.

روکش صندلی متفاوت: این نوع روکش صندلی توسط شرکت سازنده خودرو تولید نمی شود. اغلب توسط خریداران بازار آزاد تهیه می شود. شرکت های مختلفی با نام های مختلف در بازار آزاد فعالیت می کنند، این شرکت ها مبل روکش را با مواد مختلفی مانند: پارچه ساده، پارچه سفید، چرم طبیعی و چرم مصنوعی تولید و پوشش می دهند. این روکش ها بر خلاف روکش های پارچه ای به راحتی قابل تعویض و شستشو هستند که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

انواع روکش صندلی از نظر جنس:

روکش صندلی پارچه ای: این نوع روکش صندلی ها در هر زمان از سال قابل استفاده است، به دلیل استفاده از پارچه قابل شستشو است. این بدان معنی است که می توان آنها را در صورت کثیف شدن شست.

روکش صندلی مخملی: این روکش ها از مخمل ساخته می شوند. مخمل از قدیم الایام بین مردم رواج داشته و به عنوان پارچه ای مجلل و جهانی در بین مردم رواج داشته است.این پارچه حتی امروزه نیز طرفداران زیادی دارد.

روکش صندلی پارچه ای مخملی: متاسفانه یکی از ویژگی های پارچه مخملی این است که به سایش بسیار حساس است. بعد از مدتی مخمل تمام می شود. از این رو برای کسانی که همچنان علاقه مند به استفاده از این ماده هستند، کلاه هایی از پارچه و مخمل سنتی ساخته شده است.

روکش صندلی از چرم مصنوعی: بسیاری از افراد به روکش صندلی های چرم طبیعی علاقه مند هستند، اما به دلیل هزینه بالا، توانایی خرید چرم طبیعی را ندارند، بنابراین روکش صندلی از چرم مصنوعی با قیمت های مناسب ساخته می شود. این روکش ها بعد از مدتی کنده می شوند، اما خوبی آن این است که به راحتی شسته می شوند.

روکش صندلی چرم طبیعی: اگر از خودروهای گران قیمت و لوکس موجود در بازار استفاده می کنید، بهتر است به زیبایی خودرو خود اهمیت دهید. یک خودروی لوکس به روکش صندلی های لوکس هم نیاز دارد، بهتر است سراغ روکش های چرم طبیعی بروید. این روکش ها ماندگاری بالایی دارند و ظاهری منحصر به فرد به خودروی شما می دهند. بر خلاف چرم مصنوعی، آنها نمی شکنند. در برابر موم مقاوم هستند و به راحتی می توانید با اپیلاسیون آنها را تمیز و زیبا نگه دارید.

روکش صندلی چرمی مخملی: اگر با صندلی ای که در تابستان گرم می شود و در زمستان خیلی سرد می شود مشکل دارید، اما باز هم توان خرید روکش چرمی را ندارید، بهتر است روکش صندلی چرمی مخملی بخرید. از پارچه مخملی چرم هستند که این ضعف را به خوبی پنهان می کند. این مدل های روکش پرفروش ترین دسته روکش های صندلی در بازار هستند.

روکش صندلی برزنتی: این نوع روکش از مواد برزنتی مقاوم و قابل شستشو ساخته شده است. این پارچه در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم است. شستشوی آن نیز آسان است. گرما و سرمای هوا را جذب نمی کنند. قیمت آنها نسبت به مدل های دیگر ارزان تر است، بنابراین بسیاری از افراد این نوع را خریداری می کنند
 

نکات مهمی که هنگام خرید روکش صندلی باید در نظر بگیرید:

قیمت روکش: قبل از اینکه متعهد شوید، تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید برای یک صندلی ماشین هزینه کنید. هنگامی که بودجه خود را تعیین می کنید، چندین مدل در محدوده قیمت شما به طور خودکار حذف می شوند و انتخاب را برای شما آسان تر می کند.

مواد روکشی: همانطور که گفتم روکش صندلی از مواد مختلفی ساخته می شود. اگر بخواهیم به طور خلاصه اشاره کنیم می توان به پارچه های ساده، مخمل، کرباس، چرم طبیعی، چرم مصنوعی اشاره کرد. یا ترکیبی از بسیاری از مواد هر نوع مزایا و معایب خاص خود را دارد. که در قسمت قبل به طور کامل توضیح داده شد.

رنگ روکش: یکی از فاکتورهایی که در خرید روکش صندلی ماشین باید به آن توجه کرد، رنگ آن است. می توانید رنگ درب خود را با داشبورد، کف خودرو، پانل درها و کمربند ایمنی هماهنگ کنید. با این کار ظاهری منحصر به فرد به خودروی شما می بخشد.

نوع دوخت: به کیفیت دوخت روکش دقت کنید، اگر کیفیت لازم را نداشته باشد به زودی از قسمت های دوخت می شکند. به نوع نخی که با آن پوشانده شده است دقت کنید. هرچه نخ محکم تر و محکم تر ساخته شود، قسمت های شکسته بیشتر می شکند.

گارانتی: اکثر صندلی های موجود در بازار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. البته از آنجایی که چرم دو نوع است، اکثر قاب های چرمی دارای گارانتی هستند. چرم های مصنوعی و طبیعی معمولا با ضمانتی ارائه می شوند که ثابت می کند طبیعی هستند.

از فروشگاه های معتبر خرید کنید. همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا کلاه خود را گم نکنید. یک فروشگاه معتبر هرگز سال ها اعتبار خود را فدای فروش یک محصول بی کیفیت نمی کند. بنابراین همیشه محصولات با کیفیت بالا را به شما می فروشد. حتی اگر جنسیت کیفیت لازم را نداشته باشد، می توانید آن را برگردانید و پول خود را پس بگیرید.

با رعایت نکات ذکر شده در بالا، می توانید روکش صندلی ماشین مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای راحتی شما لیستی از 40 روکش صندلی خودرو ارزان، زیبا و پرفروش در بازار را گردآوری کرده ایم. با کلیک بر روی هر تصویر یا با فشار دادن دکمه زیر هر مورد، درباره هر محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 

متن کامل مقاله را بخوانید: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-پراید-131،132/

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی