شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی


1- دزد یاب آنلاین

دزدگیر شبکه ای برای ادغام با سیستم های هوشمند ساختمان استفاده می شود و امکان مدیریت و نظارت مجتمع از راه دور را در اختیار کاربران قرار می دهد. دزدیاب ها دارای شبکه کاربری تخصصی هستند و معمولا در سازمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند

اگر سنسور یا زنگ هشدار توسط شخص غیرمجاز فعال شود، گزارش دقیق رویداد از طریق ایمیل یا سایت امنیتی به کنترل کننده ارسال می شود. در این صورت می توانید با تخصیص IP های مجزا تمامی دستگاه ها را کنترل کنید.

برند پارادوکس یکی از تولیدکنندگان پیشرو تجهیزات امنیتی و دزدگیر برای مناطق تحت شبکه است (دزدگیرهای کلاسیک، فایروال و پنج ستاره چنین تجهیزاتی ندارند).

2- انواع دزدگیر بی سیم

در این نوع دزدگیر، ارتباط بی سیم بین پنل مرکزی و سنسور برقرار می شود. استفاده از شیشه های بی سیم به دلیل اجرای ساده فرآیند نصب دزدگیر با استقبال خوبی مواجه شده است. دزدگیر ویلا

 
دزدگیر بی سیم که یکی از پرفروش ترین دزدگیرهای امنیتی به شمار می رود به این صورت است که به محض تشخیص ورود فردی به محل سرقت، با ارسال تکانه های تحریک کننده از چشم، زنگ هشدار و تماس اضطراری صادر می شود. به سیستم هشدار

سنسورهای بی‌سیم هشدار مکان از باتری‌ها برای تامین برق و ارتباط با پانل کنترل از طریق سیگنال‌های رادیویی استفاده می‌کنند. وایرلس EZS در دو نسخه با فرکانس کاری 315 مگاهرتز و 433 مگاهرتز موجود است.

3- زنگ پاس سیم کارت

یکی از جدیدترین و جدیدترین سیستم های امنیتی ضد سرقت، دزدگیر سیم کارت می باشد. دزدگیر سیم کارت به زنگ هشداری اطلاق می شود که در صورت اطلاع از طریق سیم کارت تعبیه شده در دستگاه دزدگیر مرکزی، شروع به ارسال پیامک یا تماس با شماره ای که در حافظه دستگاه ثبت شده است، می شود.

از این نوع دزدگیر در منازل، ادارات و مغازه ها استفاده می شود. دزدگیر سیم کارتی که نوعی دزدگیر است نیز یکی از مهم ترین عناصر اطلاعاتی ساختمان به حساب می آید.

با پیشرفت تکنولوژی و اختراع سیم کارت های تلفن همراه، سازندگان دزدگیر امنیتی راه حل دومی را برای این اعلان در هنگام سرقت در نظر گرفتند.

دزدگیرهای اماکن مشاع از خط تلفن شهری برای کسب اطلاعات استفاده می کنند، بنابراین متأسفانه در صورت قطع شدن خط تلفن، دزدگیر شنیده نمی شود یا با شماره ثبت شده تماس گرفته می شود. شرکت مرکزی آژیر

4- دزدیاب با سیستم هشدار خط زمینی

نسل پیشرفته تری نسبت به انواع دزدگیر دزدگیر دزدگیر دزدگیر با سیستم دزدگیر از طریق خط تلفن ثابت می باشد. در این نوع سیستم، سارقین علاوه بر فعال کردن دزدگیر و هشدار محلی، با شماره تلفن های ذخیره شده در شماره گیر تلفن ثابت تماس می گرفتند.

مشکل اصلی این نوع دزدگیرها قطع آسان خطوط تلفن ثابت توسط سارقان بود. اما انواع دزدگیر مبتنی بر دزدگیر تلفن ثابت به دلیل هزینه کم در بسیاری از منازل و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی