شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

دبی مال 2.0 - The next مرحله

يكشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱ ب.ظ

 

اگر عزم سفر کردهاید، میتوانید خرید بلیط هواپیما دبی را از طریق وبسایتهای فروش آنلاین بلیط هواپیما مانند ره بال آسمان انجام دهید. پیشنهاد میکنیم برای داشتن رزرو بهتر، مطلب راهنمای خرید بلیط هواپیما دبی را حتما مطالعه کنید. پس چه بهتر از اینکه بتوانند جاهای دیدنی دبی را به صورت رایگان بازدید کنند؟ برج خلیفه تجربهای به یاد ماندنی را به همه ارائه میدهد. طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ به شما منظره ی پایین تری را نشان میدهد. در دهه ۱۹۷۰ میلادی، دبی شروع به ساخت هتلهای بزرگ و تجاری کرد و شرکتهای هواپیمایی بزرگی مانند امارات و ایران ایر شروع به فعالیت در این شهر کردند. که در آن می توان در قلب بیابان، کوه های آلپ را تجربه کرد. بنابراین ما در این مطلب جذاب ترین جاذبه های توریستی دبی را گرد هم آورده ایم تا با گشت و گذار در آن ها، سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: آرش حمیدی)دهکده جهانی یک رویداد سالانه است که بهترین سرگرمی، مراکز خرید، غذاخوریها و سایر جاذبههای شهر را در زیر یک سقف گرد هم میآورد. لحظات و خاطرات زیبای خود را در این محل ثبت کنید تا همیشه به یادگار داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با مرکز خرید امارات مال که یکی از بهترین مراکز خرید دبی است، آشنا کنیم.

بحیرات اسبایر قطر را مشاهده و بعنوان سوغات خرید نمایید. می توانید آب های آبی درخشان خلیج فارس را نیز مشاهده کنید. این سفرهای شگفت انگیز به شما امکان می دهد صحراهای وسیع و آسمان خراش های بلند که از روی زمین بسیار عظیم به نظر می رسند، اما از بالا بسیار کوچک هستند را مشاهده کنید. از دیگر مکان های دیدنی می توان به آبنمای دبی اشاره کرد که در پای برج خلیفه یکی از بزرگترین نمایشهای آبی جهان را به نمایش میگذارد. نمایشهای خیابانی: اجراکنندههای خیابانی مانند تکچرخ سوارها، شعبدهبازها، آکروباتبازها و غیره از طریق اجراهای جادویی خود، گردشگران را به وجد میآورند. بنابراین نکات ایمنی زیر را در نظر داشته باشید. یکی دیگر از ویژگیهای خوب این مرکز خرید این است که در هر طبقهای که باشید، میتوانید به راحتی به پارکینگ دسترسی داشته باشید. برای دریافت پاسخ درخواست ویزا، به یک الی هفت روز زمان نیاز است. شما در امارات می توانید حین بازدید از رستوران های متعدد، فست فود، کافی شاپ و کلاب های متعدد، فروشگاه های بستنی، شهربازی بزرگ ویژه همه سنین، سینمای بزرگ امارت مال با پخش فیلم های روز دنیا، سالن تئاتر ۵۰۰ نفری، کالسکه خردسالان، میز خدمات توریستی، بخش تعویض پوشک نوزادان، بخش اجاره خودرو، کارواش، اینترنت رایگان، بخش امانات، پارکینگ، سرویس بهداشتی و نمازخانه، ویلچر استفاده کنید. آی ام جی بزرگترین شهربازی سرپوشیده دنیا و یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین شهربازی های دبی و دنیاست. قسمت هیجان انگیز و منحصر به فرد این آکواریوم، اتاق گمشده است که درون تونل های پیچ در پیچ آن، انواع کوسه ها، ماهی ها و آبزیان را خواهید دید. حتما به همراه خودتان یک دوربین عکاسی ببرید تا بتوانید لحظات خوشی که در این مجموعه دارید یا ثبت کنید، اما در برخی از قسمت های این آکواریوم عکاسی با فلش ممنوع است و دلیلش هم این است که فلش برای ماهی ها ضرر دارد.

آوردن دوربین با خود را فراموش نکنید تا از مناظر منحصر به فرد و زیبای دریاچه مثل مجسمه های قلبی و یا درخت های عشق عکاسی کنید. این بازار با معماری بسیار منحصر به فرد تلفیقی از سبک های مصری، ترکیه، سوریه، مراکش شکوه و جلال یک بازار قرن چهاردهم را به چشم می کشد. این مرکز خرید بالغ بر ۲۴۰ مغازه شامل برندهایی مثل کواچ و فرد پری می شود که بیشترشان در بعضی اوقات فصل، تخفیف هایی تا ۹۰ درصد می زنند. در نتیجه اگر قصد سفر به شهر آسمانخراشها و بازدید از جاهای دیدنی دبی و سازههای منحصربهفرد آن را دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا سوار بر مرکب قلم، سری به بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا بزنیم. شما می توانید سوالات، تجربیات و نظرات خود را درباره مرکز خرید امارات مال در بخش زیر کامنت کنید . در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با موزه آینده دبی آشنا خواهیم کرد. حتما شما هم در تور دبی از مرکز خرید امارات مال دبی بازدید کنید تا شما هم لذت خرید و تفریح در یک مرکز خرید درجه یک را تجربه کنید. در این پارک موضوعی که بالغ بر 140000 متر مربع وسعت دارد، می توانید اوج لذت و هیجان را تجربه کنید.

به گزارش پرشین وی بر خلاف بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی که مستلزم پرداخت هزینه ورودی هستند، یکی از ویژگی های این محل “رایگان” بودن آن است. ضمنا امسال ورودی این شهر بازی در حدود AED325 (درهم) می باشد. در مجموعهای با این عظمت و بزرگی که از آخرین تکنولوژیها استفاده میکند، قطعاً تمهیداتی برای آسایش و راحتی خریداران در نظر گرفته شده است. این مکان به شما این امکان را میدهد که خود را با ماساژ به سبک ترکی آشنا کنید. اوقاتی را از تمام شلوغی و هرج و مرج زندگی شهری کناره گیری کرده و در محیط آرام کنار دریاچه، یوگا و مدیتیشن انجام دهید. دبی به عبارتی شهری است که در آن می توان هر جور تفریح و خوش گذرانی را تجربه کرد , در واقع این شهر افسانه ای توانسته با فستیوال ها وجشنواره های جالب خویش مثل فستیوال طعام و همینطور بوستان ها و زمین های بازی بی شمار مثل زمین گلف و فوتبال , جاذبه های اختصاصی نظیر سواحل آهسته و در ساحل , قایق سواری در دریاچه خلیفه , پیست اسکی روی یخ دبی , آب نمای متحرک دبی که تماشای آن در شب میتواند برای هر شخصی دیدنی باشد و خیلی از مورد ها دیگر برای هر شخصی به یک مقصد خوب و بی عیبو نقص برای تفریح تبدیل شود ولی همه این جاذبه ها سبب ساز نمیشوند که دبی کنیه خویش یعنی اولی شهر گرانقیمت در خاورمیانه و همینطور بیست دو دومی شهر لاکچری ترین عالم را از دست بدهد و همین فرمانخویش باعث شده تا اشخاص بخش اعظمی رفت وآمد بدین شهر و با هجرت به آن را صرفا در ذهن خویش داشته باشند و با خاطر آن شب و روز خویش را سپری نمایند ولی دفتر مسافرتی مسیر سبز برای این جور از اشخاص یک خبر دوچندان مسرت بخش و خرسند کننده دارااست و آن نیز این است که اشخاص میتوانند از این به آنگاه با تور دبی ارزان به طور زیاد مقرون به صرفه خیس و کمهزینه خیس بدین شهر مهاجرت نمایند و ولی نا گفته نماند که مراد از تور دبی ارزان به عبارتی سفری است که در ماه ها و فصل ها کم توریست و کم طرفدار خیس حادثه می افتد , در واقع اشخاصدرصورتی که درین ماه ها مهاجرت نمایند از هتل و پروازهای دوچندان ارزان ترین نسبت به بقیه ماه های سال نظیر ماه هایی که جشنواره اجرا می شود میتوانند برخوردار شوند .

این هتلها با طراحی و خدمات منحصر به فرد خود، اقامتی لذتبخش و یک تجربه بینظیر را برای مهمانان فراهم میکنند. یکی از لوکس ترین هتل های دبی، در برج خلیفه واقع شده است که 11 طبقه از این برج را شامل می شود و طراحی منحصر به فرد آن، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. خط اتوبوسرانی ۴۰۱ و ۴۰۲ به سمت ایستگاه های السبخه (Al Sabkha) و الغبیبه ( Al Ghubaiba ) کار انتقال مسافر را انجام می دهد. مخصوصا اگر سفرتان به دبی خانوادگی است و دوست دارید که همه اعضای خانواده از تفریح در مرکز خرید امارات مال دبی راضی باشند! تا سال 95 یه زن خونه دار عادی بودم ، خیلی دوست داشتم کار کنم و همزمان به کار خونه برسم تا اینکه به تیم بزرگ این تودی آشنا شدم ، واقعا کار گردشگری بی نظیره. تو بازار مترجمی زبان بودم و تقریبا هیچ درآمدی نداشتم ، وقتی با مدیر گروه این تودی آشنا شدم مسیر زندگی من تغییر کرد و تونستم از رشته مترجمی خودم استفاده کنم در بخش توریستی . شما در این مکان میتوانید همه چیز از سونا گرفته تا اتاق های برفی، ماساژ گرفته تا استخرهای تالاسوتراپی و تقریباً هر نوع فعالیت آرامش دهنده دیگر را که می توانید تصور کنید، تجربه خواهید کرد. در دبی میتوانید به مراکز خرید بزرگی مانند دبی مال، مراکز تفریحی مانند پارک های آبی، اسکی داخلی، باغ پروانه، ساحل جمیرا و آثار تاریخی مانند قلعه دبی و موزه دبی را بازدید نمایید. یک روش دیگر درسیدن به امارات مال، استفاده از سرویس اتوبوس امارات مال در هتل است. توصیه میکنیم که در سفر به دبی حتما از گلوبال ویلیج دیدن کنید، حتی اگر فرصت کمی دارید با یک تیر چند نشان بزنید هم با فرهنگهای مختلف جهان آشنا شوید و هم از تفریحات این مکان جذاب لذت ببرید.

در این فرودگاه، هیچگونه نگرانی از بابت مواد غذایی و خوراکی نخواهید داشت چرا که طیف گسترده و متنوعی از انواع رستورانها و فروشگاههای مواد غذایی در این فرودگاه وجود دارد که انواع غذاها، فست فودها و خوراکیهای مختلف و مربوط به کشورهای مختلف را میتوانید در این قسمت تهیه کنید. از دیگر امکانات این آکواریوم می توان به قایق سواری روی آکواریوم اشاره کرد که لحظاتی مفرح را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. این دریاچه در تمام طول ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و بنابراین گردشگران محدودیت زمانی برای بازدید از دریاچه ندارند ولی بهتر است به گونه ای برنامه ریزی کنید که در ساعات خنک تر روز و یا عصر به این محل بروید چرا که در طول روز دمای هوا در دبی بالاست و ممکن است نتوانید به راحتی از فعالیت های فضای باز استفاده کنید. در برخی از طراحی های بکار رفته فضای داخلی مسجد بی نظیر ایرانیان دبی، خوشنویسی های اسلامی به چشم می خورد که به همراه دکوراسیون منحصر به فرد، تجربه بازدید از این مسجد را برای شما عزیزان فراموش نشدنی خواهد کرد. این پارک محیطی شاد و مفرح را در همه فصول و برای تمامی گروه های سنی فراهم کرده است. کودکان دلبند شما میتوانند هر چقدر میخواهند روی ساحل بازی کنند یا به پارک بازی کنار ساحل بروند.

این موضوع باعث شده هم رسیدن به آن راحت باشد و هم فاصله کمی با سایر دیدنیهای دبی داشته باشد. بنابراین با ما تا انتها همراه باشید تا سایتی معتبر و با سابقه درخشان را جهت تهیه بلیط این مراکز تفریحی معرفی کنیم. این ایستگاه مترو در خط قرمز رنگ مترو دبی جای گرفته است و شما به راحتی با نگاه به نقشه مترو دبی می توانید آن را پیدا کنید و با قطار خودتان را به این ایستگاه مترو برسانید. برج دبی که ارتفاع آن در اوایل اجرای پروژه به دلیل رقابت بین سازندگان برجهای بلند دنیا پنهان نگاه داشته شده بود، اکنون بر اساس هر سه معیار اصلی انجمن ساختمانهای بلند و سکونتگاههای شهری (CTBUH)، بلندترین ساختمان دنیا به حساب میآید. محبوب ترین مکان های دیدنی در دبی از نگاه گردشگران! از دیگر مکان های دیدنی دبی برج خلیفه است که شما در این برج می توانید نمایی از ارتفاع ۸۳۰ متری از سطح زمین را تماشا کنید. بچههای با ۱۲ سال سن و بیشتر میتوانند این سرسره مهیج را امتحان کنند. بازدیدکنندگان از پارک آبی Aquaventure میتوانند از امکانات و امکانات درجه یک، از جمله Wi-Fi رایگان، اتاقهای رختکن، و کمد انتظار داشته باشند. بعضی از این پارک آبی های دبی کاملا لوکس بوده و بعضی دیگر در سطح معمولی قرار دارند. در این مجموعه، می توانید برترین سرسره های آبی را تجربه کنید، در دنیای بزرگ زیر آب آکواریوم تالار گمشده (The Lost Chambers) به ماجراجویی بپردازید، از تماشای دلفین ها لذت ببرید و در ساحل آکواونچر، غروب خورشید را تماشا کنید.

در سال 2008 بود که صاحبین مرکز خرید امارات مال اعلام کردند که قصد توسعه و گسترش مرکز خرید مال آف امارات را دارند و به این ترتیب پروژه توسعه این مرکز خرید را به 4 فاز تقسیم کردند و در نهایت ساخت 4 فاز آن در سال 2015 تکمیل شد. در دوران معاصر، دبی با داشتن جاذبههای تاریخی، فرهنگی، تجاری و شهربازی، به یکی از پربازدیدترین مراکز گردشگری در جهان جهان تبدیل شده است. دبی، پایتخت امارات متحده عربی، یکی از مهمترین مراکز گردشگری در جهان است که با داشتن جاذبههای تاریخی، فرهنگی، تجاری و شهربازی، میلیونها گردشگر را از سراسر دنیا به خود جذب میکند. اگر قصد سفر به شهر عروس خاورمیانه (دبی) را دارید، پس خود را برای استقبال از آدرنالین و هیجان بالا آماده کنید. فراری ورلد دارای ترن های هوایی مهیج دیگر و سرگرمی های بسیاری از جمله کارتینگ نیز هست که این مکان را به یکی از جذاب ترین شهربازی های دبی تبدیل میکنند. در سرزمین ماجراجویی IMG شخصیت های معروف کارتونی، رولر کوسترهای پر سرعت، سینماهای متعدد و دایناسورهای عظیم متحرک قرار دارند که روزی بی نظیر را برای شما رقم خواهند زد. این آب نما هر ۳۰ دقیقه یک بار با آهنگهای عربی و انگلیسی به رقص در میآید و شما را حیرت زده خواهد کرد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجاره خودرو در دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی