شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

تفاوت اسپری ویگا اصلی و تقلبی

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ


در میان لوازم عروسی پرطرفدار موجود در بازار، اسپری تاخیری از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. این مشکل اغلب ناشی از فراوانی زود انزالی است که ناشی از استرس، رژیم غذایی نامناسب و ورزش نکردن است و امروزه از هر پنج مرد یک نفر دچار انزال زودرس می شود. اما ممکن است این سوال پیش بیاید که برای تشخیص اسپری تاخیری اصلی ویگا از تقلبی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در این مطلب سعی می کنیم اسپری تاخیری ویگا را معرفی کنیم و نکاتی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید از آن برای تهیه محصولات اصلی و باکیفیت استفاده کنید. برای خرید اینترنتی دارو به سایت فروشگاه زوجیم مراجعه نمایید.

منبع اصلی تاخیر ویگا در جعل را شناسایی کنید

در بین اسپری های کندگیر موجود در بازار، اسپری بازدارنده ویگا نامی شناخته شده و برجسته است. به راحتی می توان آن را یکی از پرطرفدارترین محصولات در بین لوازم عروسی دانست که این محبوبیت منجر به ظهور نسخه های تقلبی آن شده است. ویگا یک محصول آلمانی با عوارض کم است اما نمونه های تقلبی آن به دلیل کیفیت پایین معایب زیادی را برای شما به همراه دارد که ناچیزترین آنها اختلال نعوظ و عدم تاخیر است. اسپری های ویگا به دلایل مختلفی استفاده می شود. برای اطلاع در این زمینه می توانید به مقاله دلایل استفاده از اسپری تاخیری ویگا مراجعه کنید.

مهم ترین نکته برای خرید اسپری ویگا

طبیعتا در چنین محصولی پس از استفاده به وضوح خواهید فهمید که نمونه تهیه شده اصل است یا خیر. اما پس از خرید، این جستجو برای شما مفید نیست. بنابراین، حتی اگر مشکلاتی مانند عدم بی حسی موضعی پس از پانزده دقیقه یا واکنش شدید بدن به معنای تقلبی بودن محصول باشد، نکاتی که در اینجا مطرح می شود سعی می کند به خرید شما کمک کند. چهار راه مهم و ساده برای بررسی اصالت محصول در هنگام خرید تاخیری ویگا وجود دارد:

بسته بندی

نکات برجسته برند

تاریخ تولید و انقضا

هولوگرام و مهر و موم درب

 

 

در ادامه مقاله هر یک از این نکات را  در رابطه با قوی ترین ژل تاخیری و حجم دهنده به تفصیل شرح خواهیم داد.

طبقه بندی: اولین و ساده ترین راه برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن یک محصول، بررسی بسته بندی آن است. هر کدام از مدل های ویگا ترکیب رنگ و طراحی بسته بندی خاصی دارند. به عنوان مثال، محبوب ترین اسپری بازدارنده ویگا 50000 دارای نوک مشکی است. اگرچه مواد بسته بندی کیفیت بالایی ندارد، اما بهتر از چاپ معمولی روی جعبه های مقوایی است و نور را نیز منعکس می کند.

علائم متمایز برند: برند Vega به دلیل نماد عقاب خود شناخته شده است. و اگر هنگام خرید جعبه را لمس کنید، متوجه یک چاپ متمایز خواهید شد. این جنبه اغلب در مدل‌های جعلی نادیده گرفته می‌شود و کمتر بها داده می‌شود. بنابراین، بررسی علامت تجاری یک راه حل ایده آل است.

تاریخ ساخت و تاریخ انقضا: مدل های اصلی هم زیر جعبه و هم زیر بطری اسپری تاریخ ساخت و تاریخ انقضا دارند در حالی که مدل های تقلبی فقط در یکی از این دو مورد تاریخ دارند.

هولوگرام و درب بسته: نسخه اصلی دارای در بسته و دارای هولوگرام است. گاهی از این هولوگرام برای بستن درب نیز استفاده می شود. اگر جعبه باز است یا هولوگرام وجود ندارد، احتمالاً با یک جعلی سروکار دارید.
  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی