شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

بوتاکس مو چیست؟ مزایا و معایب بوتاکس مو

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ


بوتاکس مو

بیشتر اوقات در طول تزریق بوتاکس، چین و چروک های صورت و نحوه درمان یا پیشگیری از آن به شما یادآوری می شود. اما جالب است بدانید که موهای سر نیز مانند پوست صورت، ضخامت و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند و نیاز به درمان هایی مانند بوتاکس مو دارند.

ایستادن ضعیف و وز شدن موهای شما فقط یک مشکل ساده نیست و نیاز به کمک فوری دارد. یک نرم کننده خوب به تنهایی برای سالم نگه داشتن موهای شما کافی نیست. بوتاکس مو درمانی است که به از بین بردن ریزش مو کمک می کند.

درمان ضد پیری مو بوتاکس مو یک درمان شیمیایی نیست، بلکه یک درمان حالت دهنده عمیق است که به بازسازی مو کمک می کند. بوتاکس مو ترکیبی از کلاژن، مرطوب کننده، مغذی، ویتامین B6، ویتامین E و روغن خاویار است که هر جای خالی فیبر مو را پر کرده و آن را ابریشمی، براق و زیباتر می کند.

بوتاکس مو از نظر کارایی شباهت زیادی به بوتاکس صورت دارد و به راحتی هر جای خالی خط مو را پر می کند. همچنین باعث اصلاح نوک های شکاف شده، کاهش ریزش مو شده و به موهای شما طراوت و درخشندگی خاصی می بخشد. بوتاکس مو ریشه مو را از داخل تقویت می کند و در نتیجه بدون کاهش حجم مو ظاهری نرم، سالم، براق و زیبا می بخشد.

بوتاکس مو حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، چربی ها و سایر مواد مغذی ضروری برای مو است. بوتاکس مو به کاشت مو معروف است و خطرات و عوارض جانبی کمتری نسبت به کراتینه دارد. بهترین برندهای بوتاکس موجود در بازار امروزه در پر کردن، صاف کردن و کاهش ریزش مو بسیار موثر هستند.

بوتاکس مو باعث درخشندگی موها، نرم شدن و احیای مو می شود، سشوار، موهای آسیب دیده ناشی از حرارت ناشی از صاف کننده ها و سایر مواد شیمیایی را درمان می کند.

علل بوتاکس مو:

اگر موارد زیر را دارید می توانید از بوتاکس در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس استفاده کنید:

درمان شوره سر

موهای نازک و کدر پشت

موی آسیب دیده

مو فرفری

بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟ در طول زایمان چه اتفاقی می افتد؟

بوتاکس به مو تزریق نمی شود. در عوض، این یک نرم کننده است که مستقیماً روی تارهای مو اعمال می شود. شما می توانید برای دریافت بوتاکس موهای خود به یک سالن مراجعه کنید یا محصولاتی را که می توانید در خانه تهیه کنید خریداری کنید.

درمان با یک شامپو شروع می شود تا موها را تمیز و باز کرده و برای تقویت آن آماده کند. سپس بوتاکس با مالش محصول از ریشه تا نوک مو بر روی تارها اعمال می شود.

بوتاکس باید 20 تا 90 دقیقه روی موهای خیس بماند. برخی از آرایشگران ممکن است قبل از سشوار کشیدن موهایتان از اتوی داغ استفاده کنند. متخصصان دیگر ممکن است این محصول را روی مو بگذارند و اجازه دهند به طور طبیعی خشک شود و به آن اجازه می‌دهد به عمق مو نفوذ کرده و آن را صاف کند. اثرات درمان بوتاکس بلافاصله پس از خشک شدن مو قابل مشاهده خواهد بود.

بنابراین، در واقع، روند صحیح درمان به شرح زیر است:

مرحله 1: موهای شما شسته می شود تا آلودگی، آلودگی و تجمع چربی از بین برود شامپوی پاک کننده برای باز کردن کوتیکول موهای شما استفاده می شود بعد از شستن مو از نرم کننده برای حالت دادن به مو استفاده نمی شود

مرحله 2: موهای خشک با حوله خشک می شوند و بوتاکس به طور کامل از ریشه تا نوک اعمال می شود. این درمان حدود 45 دقیقه طول می کشد و از یک شوینده ملایم بدون سولفات برای شستن موها استفاده می شود.

مرحله 3: پس از فرآیند شستشو، موهای شما ابتدا خشک می شود، سپس حرارت داده می شود و برای درمان الیاف مو صاف می شود. برخی از سالن‌ها بدون شستن موها را خشک و صاف می‌کنند که باعث می‌شود عمیق‌تر و مراقبت بهتر از آن‌ها انجام شود.

درمان بعد از بوتاکس مو

اگر می خواهید فولیکول های موی خود را حفظ کنید، باید عادات بد موهای خود را کنار بگذارید. برای این منظور دستورالعمل زیر را دنبال کنید تا موهایتان بلندتر شود.

1- شستن مو

برای مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس، حتما موهای خود را 48 تا 72 ساعت بعد از بوتاکس مو شامپو بزنید تا حداکثر مقدار بوتاکس جذب شود، درست مانند زمانی که موهای خود را کراتینه می کنید. بعد از اولین شستشوی مو بعد از بوتاکس، باید سعی کنید موهای خود را کمتر بشویید، هر سه روز یک بار کافی است. اگر در این مدت موهایتان چرب شد، از محصولات خشکشویی استفاده کنید.

2- شامپوی مناسب

شستن موهایتان با شامپویی که قبل از بوتاکس استفاده کرده اید اشتباه بزرگی است. برچسب شامپو را بررسی کنید و مطمئن شوید که شامپوی شما فاقد سولفات است و حاوی حداقل مواد شیمیایی است. از خرید محصولاتی که حاوی سدیم C14-16 الفین سولفونات و سدیم کلرید در فرمول هستند خودداری کنید.همین قوانین باید در مورد مرطوب کننده ها و نرم کننده ها رعایت شود.

بنابراین توصیه می کنیم برای موهای بوتاکس شده از نرم کننده استفاده کنید. محصولاتی مانند روغن آرگان، نارگیل و ماکادمیا برای مراقبت از مو عالی هستند، فقط مطمئن شوید که شامپوی شما حاوی مواد شیمیایی ذکر شده در زیر نباشد.

ماندگاری بوتاکس مو چقدر است؟

بوتاکس مو بعد از 4 هفته نتایج موثر خود را می دهد. اثر بوتاکس روی مو تا 6 ماه باقی می ماند. البته استفاده روزانه از مواد رنگ کننده یا صاف کننده دائمی باعث کاهش مقاومت بوتاکس مو می شود.

آیا بوتاکس مو عوارضی دارد؟

بوتاکس مو عاری از مواد شیمیایی خشن است و یک درمان عمیق است که به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند. به عبارت دیگر: بعید است که اثر منفی داشته باشد. با این حال، مانند بسیاری از چیزها، اعتدال همیشه کلیدی است. بنابراین پیشنهاد می کنیم با مراجعه به یک سالن معتبر، درمان را توسط متخصص آموزش دیده انجام دهید.

با این حال، مانند هر نوع دیگری از درمان مو، بوتاکس مو نیز می تواند مزایا و معایب خود را داشته باشد. برخی از مواردی که باید قبل از شرکت در برنامه درمانی در نظر بگیرید عبارتند از:

این جلسات و درمان ها گران هستند! مانند سایر درمان های حالت دهنده عمیق، درمان بوتاکس یک امر گران قیمت است.

روند مراقبت پس از درمان بوتاکس به تفصیل شرح داده شده است. شما باید مطمئن شوید که در برنامه روزانه خود آسیب بیشتری به موهای خود وارد نمی کنید.

درمان روی همه افراد یکسان نیست. بسته به نوع مو، افراد مختلف اثرات متفاوتی روی موهای خود می بینند.

از آنجایی که بوتاکس مو روی بافت موهای شما تأثیر نمی گذارد، موهای بسیار مجعد ممکن است تحت تأثیر اثر نرم کنندگی این درمان قرار نگیرند.

همچنین به خاطر داشته باشید که در صورت انتخاب یک کلینیک خوب می توان تا حد زیادی از عوارض بوتاکس مو جلوگیری کرد. کلینیک دکتر جعفری بهترین کلینیک پوست و مو در زعفرانیه تهران. آماده ارائه به زیبایی جویان عزیز با بهترین کیفیت.

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی