شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

آموزش اسکن با نرم افزار ScandAll PRO

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۵۳ ب.ظ

آموزش اسکن با نرم افزار ScandAll PRO

ScandAll PRO یک برنامه کاربردی است که اسناد و تصاویر اسکن شده توسط اسکنرهای سری fi FUJITSU را نمایش می دهد و به کاربر امکان ویرایش آن تصاویر را می دهد. نرم افزار مذکور با ارائه امکانات منحصر به فرد و ویژه به یکی از بهترین نرم افزارهای اسکن تبدیل شده است. در ادامه این راهنما، به شما خواهیم گفت که چگونه اسناد مختلف را با اسکنر سری fi FUJITSU با استفاده از ScandAll PRO اسکن کنید. با ما بمان.

معرفی نرم افزار اسکن ScandAll PRO

ScandAll PRO یک نرم افزار اسکنر اسناد و تصویر است که مطابق با استانداردهای TWAIN و ISIS توسعه و ارائه شده است. به سادگی، این نرم افزار اسکنر فوجیتسو می تواند اسناد مختلف را به فرمت تصویر تبدیل کند. نرم افزار اسکنر فوق با درایورهای مختلفی مانند TWAIN، ISIS، PaperStream IP و Kofax VRS سازگار است و به کاربر امکان اسکن سند و تبدیل آن به تصویر را می دهد. توجه داشته باشید که کاربران برای اسکن اسناد و تبدیل آنها به تصویر به یکی از درایورهای موجود نیاز دارند. این نرم افزار برای تبدیل اسناد کاغذی به شکل دیجیتال استفاده می شود.

اسکن و دیجیتالی کردن اسناد مختلف برای شرکت ها و محیط تجاری بسیار مهم است. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که افراد به عکس و سند دیجیتالی نیاز دارند و این کار را با اسکنرهای مختلف انجام می‌دهند. در واقع می توان گفت که بدون اسکنر، امور اداری و تجاری تا حد زیادی در بن بست می ماند. زیرا امروزه بسیاری از کارهای اداری و اداری را می توان با کمک سیستم کامپیوتری انجام داد.

دانلود نرم افزار ScandAll PRO

فوجیتسو یک شرکت ژاپنی تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و فناوری اطلاعات است که به عنوان سومین ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات در جهان شناخته می شود. فوجیتسو علاوه بر ارائه تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه، تجهیزات کامپیوتری، چاپگر و اسکنر را نیز به فروش می رساند. برای دانلود و استفاده از ScandAll PRO کافیست به وب سایت رسمی فوجیتسو مراجعه کرده و نام نرم افزار اسکنر مورد نظر را جستجو کنید. یا می توانید به سادگی بر روی لینک زیر کلیک کرده و بر روی گزینه دانلود کلیک کنید.

راهنمای نرم افزار ScandAll PRO

همانطور که گفته شد نرم افزار ScandAll PRO از درایورهای TWAIN و ISIS پشتیبانی می کند. در این قسمت از راهنما، نحوه اسکن اسناد با استفاده از درایورهای ScandAll PRO ذکر شده را به شما خواهیم گفت. توجه داشته باشید که تفاوت چندانی در عملکرد بین درایورهای TWAIN و ISIS وجود ندارد. درایور TWAIN به طور پیش‌فرض در نرم‌افزار ScandAll PRO انتخاب می‌شود، اما شما می‌توانید آن را با توجه به نیاز سیستم خود تغییر دهید.

نحوه انتخاب درایور اسکنر

ابتدا گزینه “Tools” را از منوی “Settings” انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات باز شود.

در صفحه ظاهر شده گزینه Scan را انتخاب کنید و در قسمت Device Driver درایور TWAIN یا ISIS را انتخاب کنید.

سپس روی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

نحوه انتخاب درایور اسکنر

مدل اسکنر را انتخاب کنید

قبل از اسکن یک سند با ScandAll PRO، باید مدل اسکنر را مشخص کنید. برای انتخاب مدل اسکنر خود مراحل زیر را دنبال کنید.

همانطور که در تصویر نشان داده شده است، از منوی Scan گزینه Scan Options را انتخاب کنید تا صفحه مناسب نمایش داده شود.

این شکل لیستی از انواع اسکنر را نشان می دهد. در این لیست می توانید مدل مرتبط با سیستم را انتخاب کنید.

 

اطلاعات بیشتر:  دانلود نرم افزار ScandAll PRO و راهنمای استفاده

  • ادمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی