شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

شبکه

خدمات شبکه های اجتماعی

خرید و افزایش فالوور اینستاگرام فعال

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳ ب.ظ

افزایش فالوور اینستاگرام


یکی از معایب افزایش فالوور از طریق ربات اینستاگرام این است که باید پسورد اکانت خود را هم به فروشنده فالوور مورد نظر بدهید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ربات اینستاگرام هدف گیری هوشمندانه است. رباتی که انتخاب کرده اید باید قابلیت هدف گیری های خاص از جمله : تعامل با کاربران یک محدوده خاص، شهر یا استان را داشته باشد. شاید واقعیت همین باشد. متاسفانه یکی از عمده دلایلی که باعث می شود افراد پیجی را فالو کنند تعداد فالوورهای آن است. 

امروزه به دلیل حضور درصد زیادی از افراد جوامع در اینستاگرام کسب‌و‌کارها برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام فعالیت می‌کنند که هدف برند‌های بزرگ برندسازی بیشتر و هدف کسب‌و‌کارهای نوپا فروش محصولات و خدمات خودشان می‌باشد و مهم‌ترین کار آن‌ها افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خودشان می‌باشد، اما راز افزایش فالوور واقعی اینستاگرام این کسب‌و‌کارها در چیست؟  شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ چگونه و از کجا بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

ربات باید قابلیت تشخیص افرادی که فالو کرده را داشته باشد تا بتواند در زمان معین ، تمام آنها را یکی پس از دیگری داشته باشد . ما فالوگیری شما را بسته به نوع سفارش با بالاترین سرعت انجام میدهیم. .)، زمان نمایش ( روز و ساعات)، جنس تبلیغ (محتوای تصویری و ویدیو) انجام دهید.

اما ربات اینستاگرام ، این محدودیت ها را کاملا می داند در هر دقیقه فقط یک نفر فالو می شود . روش چهارم : افزایش فالوور اینستاگرام از طریق اینفلوئنسرها ایشون یا کاری رو انجام نمی دن و یا اگه انجام بدن خیلی اصولی اون کار رو به پایان میرسونن.

خرید و افزایش فالوور بدون ربات


در این روش تبلیغ شما به صورت ساعتی یا روزانه در پیج های پر بازدید اینستاگرام قرار می گیرد و به اصطلاح شات می شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق کلیک طلایی است. ضوابط حاکم بر کلیک طلایی، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است. تازه الان بازار افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هم خیلی داغ شده

پکیج اینستا قورت بده خریدم ولی برنامن بم نداد...کلاه بردار حرومتون در همین ابتدا بگذارید خیالتان را راحت کنیم که هیچ روشی جز استفاده از ربات اینستاگرام به شما فالوور واقعی نمی‌دهد! این نرم افزار یکی بهترین نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فالوور هدفمند خود را جذب کنید ، اما چگونه ؟ با اینکار افراد فالو و لایک شده با فرض اینکه فردی واقعی آن‌ها را فالو کرده شما را نیز دنبال خواهند کرد و در نتیجه فالور و لایک‌کننده دلخواه شما از نظر زبان، حرفه و… به‌ دست خواهد آمد.

اینکه شما بتوانید مشتریان هدف را جذب پیج خود کنید از بالاترین اهمیت برخوردار است، بطوریکه اگر ۱۰۰ مشتری هدف جذب کنید بهتر از ۱۰۰ هزار مخاطب غیر هدفمند است.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام به صورت ارگانیک


متاسفانه اینستاگرام با آپدیت های مستمر خود که از تابستان ۹۸ آن را استارت زد دیگر نمی گذارد شما با روشهای ارزان قیمت و ساده بتوانید مخاطبین زیادی برای خود جذب کنید. دیگر نمی توانید از ربات ها استفاده کنید. اینستاگرام با پیج هایی که فالوور فیک و لایک فیک دارند برخورد می افزایش فالوور اینستاگرام کند. سود این کار اینه شما با لایک کردن ۵ هزار پست در روز ، میانگین ۵۰۰ فالوور واقعی و ارزشمند از این طریق به دست می آورید.

برای نتیجه گیری باید با برنامه ریزی درست و انجام سلسله مراتب کاری هوشمندانه در هر کدام از این راهکارها اقدام کرد. در زیر راهکارهای افزایش فالوور که باید همزمان انجام شوند تا نتیجه مناسب گرفته شود ذکر می گردد (تکرار می کنم که این راهکارها مکمل هم هستند و به تنهایی جواب نمی دهند): تولید و افزایش فالوور در اینستاگرام توسعه سرور افزایش فالوور اینستاگرام ارزان نرم‌افزار زومیت توسط شرکت آویژه انجام می‌شود. شاید بهترین توصیف برای این دوره آموزشی تنها گفتن کلمه «تجربه را تجربه نکن» باشد.

با استفاده از این روش می توانید به صورت خودکار به افرادی خرید سرور افزایش فالوور اینستاگرام که می خواهید پیام دایرکت ارسال نمایید.

 

منابع و ماخذ:

https://bloggingwizard.com/get-more-instagram-followers/
https://www.agorapulse.com/blog/best-ways-get-instagram-followers/

https://irsocial.net/افزایش-فالوور-و-ممبر/
https://adespresso.com/blog/how-to-get-1000-instagram-followers-in-one-month/
https://www.quicksprout.com/how-to-get-more-followers-on-instagram/



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی